Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: allmänt
Läst 814 ggr
Joie
0

Bor era teddys inne eller ute?

Hej!

Bor era teddys inne eller ute? Vad rekomenderar ni? Vart skulle ni helst ha dem om ni hade möjlighet till det?

LisaKanin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en helt frigående teddy inne. Det är supermysigt, jag skulle inte vilja ha kanin på något annat sätt :-). Han är rumsren och har sin "håla" under vår säng vilket han valt själv, sen har han en hörna i vardagsrummet också.

Joie
0

#1 haha vad mysigt han bor! 5 stjärnigt ser jag ;) 😃

LisaKanin
0

#2 haha ja särskilt under sängen. Kaninhåla deluxe 😃. Kan tänka mig att det liknar en "riktig" håla rätt bra fast den är större. Han flyttade dit en dag och ville inte röra sig därifrån, så jag fick snällt sätta in matta, hö, mat, toa och vatten.

Joie
0

#3 Haha precis!

Jo men det är ju bra att han trivs ;)

Storkebodas
0

Jag har mina kaniner ute för tillfället, men troligen får de komma in i en bod nästa år på vintern. Men på sommaren är de ute. =) Allra helst hade jag haft dem inne i huset på vintern, men pga allergi fungerar inte det. Men på sommaren mår de bäst av att vara ute.

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

[Nalle-]
0

Mina bodde ute, har haft alla mina kaniner ute. Det fungerar fint men det är absolut ett par jobbiga månader under vintern, hade jag fått bestämma hade jag hellre haft kaniner inomhus (åtminstone på vintern) men pga allergi i familjen är det inte möjligt. Kanske att jag kommer kunna ha kanin inne när jag flyttat, då min egen allergi är lindrig, men man får väl se.

Graden91
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina bor inne men ska få vara ute på sommaren, dom är oftast även lösgående när ja e hemma :)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Thowas
0

alla mina 9 kaniner bor ute, har bara en hona inne som var helt nerklippt när jag fick henne så hon kunde inte bo ute.