Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: allt-om-sajten-och-ifokus
Läst 2378 ggr
[Nalle-]
0

Mer liv på sajten?

Tycker att TIF är väldigt dött just nu. Därför skapade jag lite trådar som de flesta ändå kan skriva i, så att sidan kommer igång lite.
Vad tycker ni, borde vi locka lite fler medlemmar? Eller försöka få tillbaka folk hit?

Eveline
0

Jag håller med dig, det är lite dött här, tyvärr.

Jag skulle kunna starta trådar, men vill inte göra för många, för då är jag rädd att folk tycker att jag är tjatig. =P

[Wera]
0

Håller med :)
Jag har ingen teddy (eller lejon) längre därför har jag inte så mycket att skriva om längre heller. :/ Inte så mycket fantasi till trådar…

teddybaby
0

det är ju ganska nischat med teddyvädurar. Men jag håller med om att vi borde få sajten mer levande! Den har lite sina ups and downs. Obestämd

Eveline
0

Finns ju teddypälsade lejon eller teddy löwen (el. vad man nu vill kalla dem) också. Det har jag och kan inte tänka mig något annat :)

lillaisa
0

Håller med, jag klickar in på sajten hela tiden men det är nästan aldrig några olästa inlägg. Ska vi göra en "satsning" på att få igång den?Glad

/Isa

[Djurlinnea]
0

Tycker också att det är dött här…Jag är själv inte inne här så ofta för att det är så lite som skriver inlägg :)

teddybaby
0

det är kanske inte så många som har teddyvädurar eller lejon som påminner om teddys. Glad Det är en ganska nischad sida i jämförelse med kaniner iFokus eller dvärgkaniner iFokus. Men jag hoppas på att vi ska kunna hålla igång sidan i alla fall, för jag vill att teddyn ska uppmärksammas. Oskyldig

[Nalle-]
0

Tycker då alla verkar ha gjort ett bra jobb! Undertiden som jag har varit borta nu i helgen verkar folk har uppdaterat många trådar :) Super!

Håller med #5, om alla anstränger sig liiite som kommer det här nog bli kanon! Oskyldig

[Nalle-]
0

Tänkte lite på nya artiklar också. Finns det ett par som skulle kunna ta på sig att skriva någon ny? Själv skulle jag kunna göra det, men känner att jag har alldels för lite erfarenhet av kanin än så länge :s Men vad skulle man kunna skriva om? :)

[Djurlinnea]
0

Jag kan kanske slänga ihop någon artikel om jag får massor med hjälp :D Asså som en artikel som hela TIF har skrivit ;D

Fridaaaa
0

Liva upp sidan ja hade inte skadat :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tarja
0

Håller helt klart med er.
Skulle nog behövas lite fler aktiva Medarbetare som kan få sajten lärorik och trevlig att vistas på Glad Kanske en lite mer aktiv Sajtvärd också.

Ljusta
0

Håller helt med… Det är lite trist här inne, nästan aldrig några nya trådar :(

Ljustadalens kaningård

Hermelina
0

#13 …. och eftersom att det aldrig är några nya trådar känner inte jag iallafall för att göra nya… :P Vet inte varför, det bara blir så!

[Nalle-]
0

Håller helt med allihop! Har faktiskt mejlat Sajtvärd och Medarbetare, men har inte fått något svar från sajtvärden än.

Tuvullenskaniner
0

Har gjort ett par nya trådar!

Vi får väl hjälpas åt och vara mer aktiva allihopa.

teddybaby
0

Tycker också att det är jättetråkigt! I synnerhet när i alla fall jag bara har er liksom… vem ska man annars snacka teddyvädurar med? Det här forumet är viktigt.

Tuvullenskaniner
0

# 17 Helt klart ett viktigt forum!

Vi får väl tipsa om sajten till våra kaninvänner och de som vi eventuellt säljer kaninungar till.

Mvh, Michaela

Fridaaaa
0

#17 man kan väl ändå snacka teddyvädur med en som t.ex jag som har lejonhuvad ddv & BJ och  en lejonhuvad ddv/lejonhuvad kanin? :) Dem sköts ju på samma sätt :D

[Nalle-]
0

#19, Fast jag tycker ändå att det är något särskilt med teddyvädurarna.. Oskyldig Även fast alla andra kaniner självklart är supermysiga de med!

Fridaaaa
0

#20 okej hehe :) Ja de flesta tycker nog att det är speciellt med just deras ras ;)

Thowas
0

kanske dags för lite nya artiklar ni som är sajtvärdar??

[Nalle-]
0

#23, Det kom precis upp en ny artikel! Glad Fler är på gång!