Importerna är här!
Idag har vi hämtat våra efterlängtade importer! Och vi är så nöjda man kan bli med dom så, alla är så nyfikna, busiga, charmiga & så fluffiga :)
Alla importerna som kom hem denna gång var väldigt vackra, klämde och kände på nästan alla
Träffade även Helene, Ljustadalens kaniner, jättetrevlig är hon verkligen!
Hoppas att alla blev lika nöjda med sina som vi blev med våra (Lollo vet jag är nöjd, hennes lilla Brunnike var helt otroligt bedårande, sicka maffiga öron, jättebra storlek och hon var helt perfekt!) Och så Lollos lilla svarta får, den ursöta lilla rexen Roos :)
Laddar upp lite bilder från dagen, säger till när jag är klar så får ni kommentera.
Heeeeeeeeelt underbara kaniner!
Alla är jättevackra! Jag hoppas att det blir många fina kullar efter dessa skönheter. Tycker Helenes Rania påminner lite grann om min Baby (fast Baby är svart wienerbrokad). 
Kul att se bilder på er också, men ingen bild på dig Tarja? Fy.
Usch, nu blir jag jättesugen på att hålla koll på era kommande kullar… det här är nästan farligt!
Usch så söta, allihopa! Nu blev jag ännu mera teddysugen! ;) Hoppas att ni blev nöjda med era kaniner, vilket ni säkert blev också :)
#31 Dom bilderna lämnade jag utanför förstår du 
Tack båda två :)
åh, vilka skönheter alla är:)
Håller med dig ^^
Oj oj oj så underbara! :D
Hihi, du vet ju redan vad jag tycker Tarja 
#37 Oh ja 
Oj fastnade jag på bild
Huvva!
Dina var verkligen jättefina Tarja! Speciellt den havannabrokade hanen tyckte jag var en snygg liten typ, men hann ju knappt med att känna och klämma på dem, så bråttom hem som vi hade…
Jag är jättenöjd med alla mina finingar. Speciellt Leandro och Witje var ursnygga!! Lilla Rania får vi se när hon gått upp lite i vikt och fått mer päls, och Rachida när pälsen blivit bättre :)
Trevligt att träffas!, (även om vi nästan bara kom och vände…).
Ljustadalens kaningård
#39 Oh ja, du fastnade på många bilder Helene! 
Tack Helene, kan bara säga detsamma om dina, Leandro och Witje var mina favoriter av dina! Hoppas Rachidas päls växer ut fort :)
Som sagt, så otroligt söta hela högen! Blir grymt bebissjuk! 
Ooooh.. så söta de är.. man vill bara ha dem!
Men btw, har de alla bra öron..?
Med vänlig hälsning,
Jenny
#42 Ja, jag reagerade inte på att de hade dåliga öron och ingen av mina har dåliga öron.

jättefina allihopa:D
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Så fina alla är! Attingen att jag kom några minuter efter er och missade er precis :(
Hoppas det går bra att jag lägger ut några bilder på mina kaniner i din tråd Tarja? Blir så många trådar om samma sak annars =D
Tjockis Wienzha.. :P
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Wienzha igen
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

Min hane, Aslan
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

Sista.. Tog en miljard bilder, men här är några x)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#45 -48 Vad fina de är i sina rosetter! :)
Ljustadalens kaningård
Aslan ser ut som tagen ur en saga hihi ^^

#49, Vad bra :D Har inte haft nån speciell användning för de förut, eller jo till lejonen då men blev aldirg av x]
#50 Så kul att du tycker det :)) Jag älskar hans färg ^^ Även om det är lite problem att bestämma hans (och Wienzhas) färg.. :P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Oj vilka fina tussar :D *AVIS* Hur många var det?Orkade inte räkna kollade bara storögd på alla söta bilder :D
#52 15 eller 16 teddysar som togs till Sverige från Holland har jag för mig :)
#53 Hinner du verkligen med alla? ;o
#54 Det var inte bara Tarja som importerade ;)
Ljustadalens kaningård
#54 Precis som Helene säger så är inte alla mina ;) Utan det var så många som togs från Holland och hit. Jag tog 5 stycken av dom.
Så just nu har jag 11 fullpälsade teddyvädurar, och jag hinner med alla jättebra, även fast det kan vara svårt att tro ;)

Oj oj, vad fina allihop är! Själv fastnade jag för Bandito och Lollos Bullen. Jag helt galen i zobelfärgade 
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
#56 Men Tarja har ju hjälp av underbara Olley med och har dessutom lyxen att ha dem inomhus! Fuskis! Inte aaaaaalls avunsjuk…*host host* ;D
Nej men underbart att få träffa er alla teddytokar :) Och otroligt fina bilder Celine!
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
#58 Jag sa ju att du skulle flytta till Eskilstuna gumman, så skulle du ju kunna bo här och få hjälp med tussarna också - helt gratis
Din lilla busunge!
Underbart roligt att få träffa dig igen gumman, var ju ett bra tag sedan vi sågs sist :)
#57 Zoblar är verkligen urfina, jag älskar zoblar! Och det har jag nog Lollo att tacka för 
#56 Jaha,nu förstår jag…Men roligt ändå :D
Söta dina tussar är Ljusta :D
#66 Ja visst är dom :) Supersöta, och väldigt trevliga med! Nu när Leandro lugnat ner sitt hanbeteende lite, ni som träffade honom vet hur han var ;P Satte man in handen till honom så ville han para sig med den… Många nya dofter från snygga damer :D Men som sagt, nu är han mycket bättre :)
Ljustadalens kaningård
Åh… jag har tänkt och tänkt. Jag kanske eventuellt flyttar till en mycket större lägenhet i höst och då skulle jag verkligen vilja ha en teddy till. Någon av er som planerar ha kull i höst? :O
#68 Tror nog att alla vi ska det :) Tror att det blir lättare med pälsskötseln för dig med om det är en helteddy du köper :)
Ljustadalens kaningård
#68 Vad roligt att ni ska det! Ja, och så kanske inte de alla kommer vara lika känsla för borstning som min lilla gosboll. ^^ Ja, det får väl bli en senare diskussion, ni kanske inte kommer att vilja sälja någon till mig för jag funderar på en hona och ni vill väl att era honor ska säljas till uppfödare kan jag tänka!
Saken är den att jag funderat på att hitta en kompis till Baby, men jag vet inte huruvida det är möjligt eller inte. Tja, vi får la se! ^^
Dina är så vackra Helene!
Jag planerar också kullar i höst :)
Och säljer gärna honor till icke uppfödare också :)
#67 Haha,han verkar väldigt pigg på att para sej :D
#71 Vilken tur för mig då! Nu måste jag bara övertyga min pojkvän. ^^

#70 Du får kastrera baby och köpa en hona! :) Och som Helene sa, jag tror inte det kommer vara så svårt för dig att hitta en fin hona sen till hösten :P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Var dock alltid beredd på att det inte fungerar, och se det som en bonus om det gör det. Det kan fungera ett tag och sedan inte fungera längre osv. Ha alltså alltid två burar redo :)
#75 Jo precis det är därför jag måste ta tid att tänka, två burar är inget problem egentligen, men det tar ju sin plats. :)
Min Älskade Bullen :) Tyvärr nedklippt då hon hade sådana enorma tovor (som ni andra såg som träffade henne…!). Roos vill inte sitta still, men ska försöka fota henne idag med :P
Åhh vackraste Bullen, henne är jag kanonkär i! Och lilla busungen Roos