OT Gillar du Twilight?
Är du en av alla miljoner twilightfans eller är du helt tvärtom?
Ska du se New moon?
Berätta!
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

Tycker Twilight är helt värdelös, så nej jag ska inte se New Moon :)
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Jag gillar Twilight
Men jag är inte helt kär i skådespelarna, klär ut mig till vampyrer eller så utan håller mig på en normal nivå. Ska se på New moon tillsammas med syrrorna och ena syrrans kille på premiärdagen.
Jag ska se New Moon på fredag :D som jag väntat! Och skådisarna/karaktärerna är ju så snygga hehe (A)
Nej jag är inte alls förtjust i Twilight, och ska inte se New moon heller.
Jag gillar twilight men jag är liksom inte helt hysterisk ;). Men jag gillade verkligen böckerna grymt mycket, filmen var helt okej. Ska helt klart se new moon också ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag har personligen en klädstil som är Marilyn Monroe möter gothic vampire med slängar av lite casual, så jag är väldigt förtjust i filmen! ;) Jag vill gärna se New Moon, men jag ör inte desperat att reservera plats i biosalongen eller så. :P

I början när den kom ut så var jag typ galen. Eller jag menar när jag upptäckte första boken höhö.. När jag hade läst ut första, och jag höll New Moon i min hand som typ fick jag andnöd haha :P Och samma sak med dom återstående 2 böckerna, jag fick andnöd och satt och lusläste ut dom haha!
Var helt kär i alla karaktärer men sen så mådde jag bara dåligt av det, så jag la det där på hyllan haha :P Sen blev det inte lika roligt när halva jordens befolkning var som GALNA i twilight. :P
Men självklart ska jag gå på premiären ^^
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
Är ett fan "på normal nivå", tycker böckerna är underbara men filmerna är sådär. Storyn är bra, skådespelarna sämre :)
Jag älskar twilight och brukar vara helt besatt. Menar verkligen besatt, hysterisk, galen, allting … Men det lönar sig inte i längden att hålla på sådär - så nu har jag försökt lugna ner mig.
Jag ska se New Moon på torsdag! Kan inte andas när jag tänker på det. Herregud!

#9 haha visst är det hemskt/roligt att vara så besatt?? Jag var ju som sagt det, men förut haha ^^
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#10 Det är hemskt. Önskar verkligen att jag inte gillade twilight, det hade varit mycket enklare att leva sitt eget liv.
Har typ 540 twilight-bilder på datorn, märkte jag igår…
och då räknar jag inte med alla filmer, youtubeklipp, trailers och det.
Vet inte hur jag kommer klara att se den på riktigt alltså. Kommer svimma …

#11 HAHA ja, det är hemskt! Och ingen förstår
Ibörjan tyckte jag det var kul, men som sagt mådde jag så dåligt av att älska det så mycket så jag la det där på hyllan och vill egentligen inte ta upp det igen, men man måste ju se New Moon…!
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#9 Ååh ska du se midnattsvisningen? :O MEN det vill jag ååh :((( men får nöja mig med den vanliga visningen :P
Måste bara säga en sak, ni som har sett Twilight på film men inte läst böckerna. Gör det! Själv tycker jag inte om filmen Twilight så mycket, den är ganska kass, tycker inte det är någon bra film i sig. Men man har läst böckerna fattar man mera ;)
Så läs böckerna!
Själv älskar jag Twilight, ska se New Moon på torsdag/fredag (midnattsvisning), fredag och kanske på lördag med (A)
Emma
Jag älskar Twilight <3
Men jag blev riktigt sur för New Moon är från 15 år, och det är obligatoriskt att visa leg. 
Ett tag var jag också helt besatt, och mådde dåligt precis som Hermelina, så jag fick också lägga det på hyllan 
Jag gillar filmen men inte böckerna ;) Jag vill se New Moon men den är från 15 år och jag är 14 så tyvärr får jag inte se den :/
// Emma :D
#12 Ja, men såklart att man måste se filmerna ändå! Annars är det ju tortyr ;)
#13 Japp! Men jag vill gå på vanliga också men har inte råd med tåg tyvärr… Kommer vara sjukt trött dagen efter när man ska skriva prov. 
#16 Man kan ju alltid försöka komma in ändå, och om du inte skulle lyckas så kan du ju se den när den kommer ut på dvd. Men förstår att det är jobbigt att vänta… 
#15 Är det obligatoriskt? jag har inget leg :____: har dock ett gammalt pass xD

Gud vad det suger att man måste vara 15! Det måste ju vara en förlust för SF, eftersom väldigt många under 15 år gillar Twiligt! Himla dumt.. Jag har redan bokat biljetter med mina vänner och jag är 14 år. Förra året kom vi in på Twilight så vi får se :/
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Älskar twilight <3 Helt förälskad i böckerna & filmen , utan Robert Pattinson tror jag inte filmerna skulle varit så bra - han är perfekt ! Ska se premiären på fredag. Längtar ..
#18 Japp det är obligatoriskt :/
Jag skulle sett den med min syrra som är 16, men när hon hämtade biljetterna sa hon i kassan att det var obligatoriskt att visa leg, annars kom man inte in för de tänkte vara stenhårda även om man glömt.
Jag älskar twilight! Jag läser böckerna om och om igen :)
Ska se new moon på premiären, kan inte vänta :D:D
#21 Oj!! Men det kanske inte är så här i lilla Mora där jag ska gå. Men får ta med passet i fall att!

Jag tycker böckerna är mycket bra och filmen helt okej. Tyvärr ska jag inte se premiären :/
Ska åka iväg och se New Moon ikväll!
Och har leg med mig, och min pappas bankkort. Hoppas att det fungerar annars vet jag inte vad jag ska göra…
ska se new moon imorgon kväll, ville se inatt men särbon jobbar imorgon.. :/
Har sett den nu 
#27 Var den bra? 
Ska se den ikväll, 23.59 ^^
Sjukt bra! Vill inte avslöja något men ni kommer att bli nöjda! ;D
Emma
#28 Underbar! Världens bästa film någonsin. 
Hoppas ingen av er har missat den nya åldersgränsen!
#31 Jag blev skitglad! ska se den så fort som möjligt
mina kompisar började gråta, haha :P

Fy sjutton vad skönt att dom sänkte! Har legat hela natten och funderat hur jag skulle komma in! :P
Och den här var sååå mycket bättre än 1:an… <3 Jag kan inte andas igen hahaha
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
Såg New Moon idag och den var… underbar! Fy sjutton var bra den var, 10 gånger så mkt bättre än Twilight. <3 Och när Jacob drog av tröjan, alla bara tjöt! ;)
Innan de sänkte till 11 årsgräns, då när min kompis hämtade biljetterna förra veckan sa personalen "är du säker på att alla är över 15? är du det?" Och var jätte nogrann :P
Den var oslagbar, sjukt bra :D

#34 Håller helt med dig, filmen (och Jacob xD) var underbar och såå mycket bättre än Twilight.. <3:D
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
(SPOILERS? När Eric gråter till Romeo & Julia.) Haha det var så kuul!
Och det fanns massa andra scener som var roliga men minns inte
Måste nog se om den :))) och det ska jag nog tror jag!
Nu har jag sett den
Kl är typ jättemycket och jag har precis kommit hem. Hög på energidryck så ska bli kul att sova.
Filmen var mmm
Jacob utan tröja ^^ Ojoj. Nej nu ska jag sova.
älskar verkligen böckerna, men blev ganska besviken över twilight-filmen om jag ska vara ärlig:S tänker ändå se new moon, men om man ska tro er så är den ju mycket bättre än twilight :)
verkligen bra att dom sänkte den till elva istället. satt med mina kompisar och pratade om hur man skulle kunna ta sig in förr, trots att den var från femton och sådär…:P. men det ordnade sig ju… :)
#39 Jag är kräsen på filmer och tro mig - New Moon är sjukt mkt bättre än twilight och följer boken rätt bra! :)

Jag har bara sett första filmen och tycker den är jättebra=) Thats it.
På Lördag ska jag se nästa film och hoppas den är minst lika bra^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#41 Oh det är den också Anna :D (y)

#42 Vad bra:D Då har jag något att se fram emot!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Blev bjuden att se så såklart tackar man ja :D
Filmen var jättebra!
Var kär i Twilight men när jag upptäckte underbara Michael Jackson var twilight som bort blåst för mig :)
Och jag vr verkigen helt förälskad i twilight, helt besatt verkligen.
Men det gick som på en minut verkligen en minut sen var det som om jag inte ko ihåg Twilight någo mer, har bara michael fast i huvudet nu :P
Kanske ser new moon när man kan ladda ner den i bra kvalité!
Men jag har Michael att underhålla mig med så det känns inte så påtvingat att gå på new moon ;)
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Gillar Twilight och läst alla böcker minst 2ggr, men är inte helt hysterisk;) Men böckerna e bra! Ska ge NM men är sjuk så har inte kunnat se den..:(
#46 Hehe, jag har läst alla böckerna snart 7 gånger (A) ;D
Emma
#47 Hur orkar du D: jag tycker NM och BD är lite dåliga. Iaf. BD :o
#48 BD är ju bäst! (A)
New Moon är dåligast av dem ;) Men fortfarande sjukt bra (A)
Emma
Jag tycker att New Moon är den bästa. Tror jag… Hm. Och jag är ändå Team Edward 
Gillar inte alls sista boken. Det känns som om de har bytt ut Bella mot någon helt annan.
Jag har läst alla snart 3 gånger och direkt när jag är klar så börjar jag om :P
#50 Ja elr hur. BD var inte så bra :/ Spoilers! -->
Förut var Bella lite "ingen får skada Edward" men sen i BD är det mer att hon inte bryr sig vad som händer Edward bara inget händer dottern (typ) XD
Eclipse är lätt bäst. Ser fram emot filmen :D
#51 Ja, precis så kan man beskriva det. Och att jag verkligen inte kan föreställa mig henne som en mamma så jaa… :P
En annan orsak till varför jag inte gillar den sista boken är för att jag lyssnade på den på ljudbok första gången, och då var det "Jacob" som berättade. Dvs det var en kille som läste alla repliker. Ni kan ju föreställa er hur Bella lät, när han försökte göra sin röst ljusare. Hahah…
tycker NM var sämst, förmodligen för att han lämnade henne… BD var bra enligt mig, men det var för att allt liksom "ordnade sig". Bella fick vara med Edward och Jacob "hittade" någon annan…. fast Twilight är absolut bäst… eller kanske den kmr på delad första plats med BD. ;P

#47 haha, men läste ettan första gången för bara nån månad sen;)
#48:O BD är ju bäst!
#49 jepp Nm e lite tråkig….Men ändå sjukt bra!