Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettmin-kanin
Läst 1176 ggr
teddybaby
0

Videoklipp teddy

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För någon vecka sedan hade vi en väldigt solig och varm höstdag. Då passade jag och Baby på att skynda oss ut i solvärmen och busa så att löven yrde i backen. Trots att vi bor i stan har vi nära till park och stora gräsytor… Oskyldig

Så jag passade på att filma baby. Kanske främst för dem som funderar på att köpa en teddy och är nyfiken på dem. Jag pratar som om jag pratar med en bebis, och det är för att jag pratar med en bebis just. ;D

TYVÄRR är klippet inte lika bra som klippet på Melvin! tycker att Melvins ägare kan lägga upp instruktion på hur man gör ett bra videoklipp. ;)

Ps. Jag säger "oj!" därför att han kastar ett löv på mig. Man ser det knappt. <3

KaninEmma
0

Vad söt film =)

// Emma :D

poesi
0

Haha, så söt film! Å Baby är jättegullig. =)
Är det min film på Melvin du menar, eller nån annan? Vet några andra teddysar också som heter Melvin så. :)

teddybaby
0

jag menar filmen på din melvin, ja! ^^ Kom inte ihåg vad du hette så jag skrev bara Melvin. :)

poesi
0

#3 Haha, okej. =D Jag har gjort min film i windows movie maker. =)

Tarja
0

Naaw din lilla sötboll! Jag bor och jobbar ju supernära dig så jag kanske kommer och kidnappar honom någon dag *fniss* Skrattande

Hermelina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha naw så söt! :D Det ser och låter extra sött när du pratar sådär (som jag också alltid gör haha) ^^ Har du provat att släppa honom lös någon gång? =)

Här kommer lite bebisbilder som du gärna får ta om du vill ^^

Hermelina
0

På dom här två första bilderna är han 29 dagar. Kan säga att det är inte lätt att fota små hoppande bebisar! :P

Hermelina
0
Hermelina
0
Hermelina
0

Dia mamma Wera!

Hermelina
0

Lilltrollet 39 dagar ;)

Hermelina
0

6-7 veckor <33 :D

teddybaby
0

#5 Han skulle du ganska lätt kunna sno, så länge du mutar honom med pellets eller rönngrenar ;D

#12 Tack Celine! Jag kopierar o sparar hejvilt :D