favvo av alla dina kaniner?
jag har 9 vuxna kaniner, och sammanlagt 15 kaninungar. Bland de vuxna är min vita teddyhona Skye min absoluta favorit, nån som jag aldrig kommer kunna göra mig av med. hon har ett otroligt trevligt temperament och brukar nästan alltid ställa sig på bakbenen för att man ska lyfta upp henne.
Förutom min vita hona Skye så har jag Hortensia-svart teddy, Cloetta-teddy havanna, Linnea- hermelin, Önska- teddy svart wt, Alice-stor rex viltgul
Hanarna: McDreamy-teddy vit, Corney-teddy blå wt, Yellow-teddy viltgul
Om jag inte kunde ha kvar alla och bara fick välja 2-3 st så vet jag inte hur jag skulle välja. alla har så olika personligheter och egenheter…
Men av alla kaniner ni har, vilken är eran favvo?? Lägg gärna upp bild :)
Har svårt för att favorisera, men det är ändå en av mina kaniner som stuckit ut extra mycket och det var min älskade Pinnen. Hon var den mysigaste, busigaste, tokigaste och charmigaste kaninen jag ägt. Alla mina kaniner jag haft ligger väldigt varmt och hjärtat, men Tallvägens Pinea var någonting extra.❤️
#1 ❤️❤️
Mina favoriter är mina korthåriga, haft dom längst. Pga deras personlighet. Alla andra skulle jag kunna göra mig av med. Det har jag även snart gjort utom en (unge nu) som jag ska behålla för fortsatt avel. Chippe är pappan så han ska jag nog sälja fast jag tycker om han väldigt mkt, eftersom han är släkt med min snart enda hona och jag kan inte hålla på att spara massa hanar (mina korthåriga är hanar)