Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettköp-sälj
Läst 1247 ggr
[Ajaxon]
3

Teddy till salu?

Jag bor i Östergötland och jag har inte sett eller hört om någon som föder upp teddykaniner. 

Om det finns någon av denna underbart fina ras som är möjlig att få till Linköping så är jag väldigt intresserad av att köpa// Hanna

Helin_
0

Jag kommer arr få en kull dvvteddy/dvteddy nästa vecka. Kag bor i stockholm men kan eventuellt ordna transport till Linköping.

[Ajaxon]
0

Det skulle ju jättebra, har du någon hemsida? :)

Helin_
0

Någon hemsida har jag inte. Men jag skulle kunna skicka bilder på mamman o pappan. Båda har härstamningsbevis så de går att följa ungarna långt bak.

Underbarn
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en unge kvar. Hane. Leveransklar om 4 veckor. Hans bror flyttar till Skåne och åker med Grens hästbussar. Du kan ringa Grens och kolla om de åker förbi Linköpingstrakten från Gävle, då kan han åka med dom ner ihop med sin bror. Kostar väl någon hundra lapp.

Här är bild på han. Svart/gul japantecknad wienertecknad blåögd teddyvädur.

Maria Susanna
0

Jag har ungar som bara är 5 dagar. Jag bor i stockholm ifall du har vägarna förbi www.teddykaniner.n.nu

[Nalle-]
0

Har du kollat vårt uppfödarregister här till vänster? :) Är jättedålig på Sveriges geografi, haha, men finns kanske nån i närheten där du bor! Du kan kolla teddyklubbens eller wienerteddyklubbens hemsida också, men alla där är inte aktiva.