Frågor om päls och rosetter
Hejsan!
Jag har två frågor.. Fick hem en teddyvädurspojke för ett par veckor sedan och jag undrar när han fäller sin bebispäls? Han blir rättså lätt tovig och det vet jag att de kan vara som små. Men när byter de päls, vid ungefärlig ålder? Han är 10 veckor idag och urgo! =)
Sedan undrar jag om ni har några förslag på vilka färger på rosetter han passar i? Han har en ljusblå nu som ni ser på bilden, men har tänkt köpa hem fler och undrar om ni har förslag på vad som skulle matcha hans ljusa färg? Han har isblå/brun melerade ögon och är siames white wienertecknad.
Skicka gärna länkar på vart ni köper era rosetter och släng gärna in en bild eller ett collage på era! =)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
haha vilken liten gullboll:D
Livet i varje Andetag
Min hona är nu 8 månader och det är inte för än nu hon har en lätthanterlig päls :) Så vid 6-8 månader blir pälsen bättre.
#3 Tack så mycket!
Då får jag vänta ett tag;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Han ser inte white ut i #2 (det ska ju synas i öronen) kan han inte bara vara zobelsiames brun wiener? :)
Jag tycker att rött och grönt passar :) Han är ju väldigt ljus så starka färger passar ^^
#6 Den bilden var dock tydligare så det stämmer nog vad Lina sa :)
Är det teddydvv med dåliga öron? ^^
#7 Japp, väldigt kassa;)
// Anka
Vad söt! Ljus rosa kanske ;)
#9 Han är tyvärr avlivad :(
// Anka
#10 jaha :( kram på dig!
Vad hände?
#12 Han fick bettfel har jag för mig… :(
Ja, underbett 😢
// Anka
Bettfel är jättetrist… 😕
Gud vad tråkigt! Hur många syskon hade han?
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#16 Två stycken. Jag har meddelat uppfödaren och Zakarias har meddelat några som har haft släktingar till honom!
#15 Ja det är supertrist! :(
// Anka