Från vilka uppfödare?
Vilka uppfödare har ni köpt era kaniner ifrån? 
Tussilagons The Ruined Puzzle "Puzzel" kommer från Tussilagons kaniner (Louise Johansson), jag köpte henne dock från en vän när hon var strax under två år gammal.
Tallvägens Pinus Pinea "Pinnen" kommer från bästa Tallvägens kaniner (Josefin Adolfsson) i Umeå. När jag såg henne första gången var hon bara ett par timmar gammal 
Första dagen med Pinnen hemma.
Färgbackens Ella "Bettan" hon kommer från Färgbackens kaniner (Ewa Rabenius) som lagt ner teddysar och börjat med satin dvärgvädur istället. Köpte inte Bettan direkt från uppfödaren utan från en privatperson när hon var 1,5 år gammal
Tallvägens Near Wild Heaven "Nova" som kommer från Tallvägens kaniner, Josefin Adolfsson. Köpte henne dock från en annan uppfödare vid 1 års ålder.
Här är en bild på min lilla Nova
#3:s kullsyrra Violens Ellaw (Nusse) som är 5 månader. Kommer från Annika Karlsson i Ljungby.

Glömde alldeles att jag har en till,
Tummelitens Albin från Tummelitens kaniner i Mariefred. Han är 1 år och 8 månader.

Jag har Teddysar från:
Möllans Imma, Möllans är nedlagd
Little Mellows Maja o Tussie, från Little Mellows.
Granlundas Cindie, Granlundas är nedlagd.
Tallvägens Wilmer X, Goa underbara Josefine på Tallvägens kaniner
Solvikens Thelma, Tyvärr så har Solviken med nedlagd. Fina Madde där!
Så jag har från lite olika, och har dock gått igenom fler uppfödare, då det även framkommit "fel" på de, så de kaniner finns inte mer.
Sen har jag från Min Egen uppfödning: Violens Teddysar.
Annika, Violens Teddysar
Jag har två kaniner från Pomonas kaniner, en från Lykkes kaniner i Danmark, och en från Ingespjutas (som egentligen inte föder upp dvärgteddy). Och sen har jag ju min egenuppfödda Bambi.
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
#9 åh jag också :)
Solviken. Ekfeltkids. Mystiquas/Stigfinnarberget. Djurmagazinet ;) och mig själv :)
Har köpt från massa fler. Men från dessa har jag nu.
Någon som har köpt i Värmland? :)
Jag har 2 svarta honor, Pelargon och Hortensia från starlights kaningård, Maria Nygård
Corney från Violens, Annika Karlsson
3 st från en privat uppfödare, men deras föräldrar kommer från Littlemellows, Elin Karlsson
Jag har:
Möllans Galvin (Alfons) från Carita Malmgren
Teddytassars Donna (Elsa) från Therese Svensson
Violens Findie från Annika Karlsson
Underbara sötnosar ❤️