tänkte presentera min nykomling.
Tycker jag känner igen honom
. Kul att du hittat till denna sida. Här kan du lära dig massor om teddyvädurar.
Kul att han kom till ett hem där han är så omtyckt 
President Teddy-Boo är ett coolt namn. Han är så jättefin och perfekt på alla sätt och vis. Kul att du tycker om honom så mkt trots de något korta - icke rasmässigt perfekta öronen (men ack så söta) helt perfekt som familjekanin, mer trevlig, sötare o lugnare kanin får man leta efter, en guldklimp. Han kommer säkert att bli som min Snowie, som följer en överallt…
Hans ras heter egentligen teddyvädur, rasen är ju dock ej godkänd som ras i sverige, men det är ju egentligen samma sak som en teddypälsad dvärgvädur (läs mer om det på min hemsida).
Ska fixa härstamningsbeviset i helgen så ser du lite mer info om honom.
Ps: Glömde säga när du var här, jag har klippt lite runt ögonen och runt kön o rumpa och lite över svansen för att hålla lättare tovfritt och rent. Håll gärna lite nedklippt även runt ögon, han ser inget annars :) Kolla på honom så ser du hur jag klippt..
Lycka till
kram Erika
Har sagt det förut men tål att sägas igen - underbar gosing ser han ut att vara 
.
Jättesöt liten fluff! 
#1 men Hej Erika.. va roligt o höra ifrån dig här.. tack att du tyckte om de nya namnet.. musse var också fint..men han är är en liten ordförande-president här hemma då han får så mkt uppmärksamhet med sin fina mjuka päls o härliga personlighet..hihih han är lite busig nu när vi har haft honom här ett tag o så kär han är..otroligt fin liten killen..kan inte önska mig nån bättre kanin eller husdjur..
jo vi har också klippt lite runt ögonen nu..han ser ju inget annars stackaren.växer fort..kammad o fin varje dag..älskar o gosa med honom.. han e såå söööt
#2 oo tack lisa.. lika gosig o fin som din gosing hihihi
#3 ja han är jättefin o fluffig ..e så mjuk i sin päls ..o så fin personlighet..är jätteglad att ha honom här..
så go!! ;) vem är uppfödaren? :)
#6 jaha! Jag funderar själv på att skaffa teddyvädur, har varit in på din hemsida flera gånger :)
#7 Du är välkommen att höra av dig om du hittar någon .
mvh Erika