Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 840 ggr
[Nalle-]
0

Sommardrömmar!

Jag kan säkert inte vara ensam om att längta som en tok till sommar och värme? Är less på kyla och mörker!

Tycker vi fyller denna tråd med mysiga sommarbilder på våra tussar, sommarteddyminnen och förhoppningar om nästa sommar! Hur vill ni spendera den med era teddys?

[Nalle-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ta ut mina tussar på promenader i skogen! Det gjorde jag bara ett fåtal gånger förra sommaren, men både jag och tussarna tyckte mycket om det. Man borde kanske ta med sig något gott att fika och sen sätta sig i solen och bara mysa?

[Nalle-]
0

Saknar kaninhoppningen! Förra sommaren hoppade vi knappt någonting alls, och det är lite trist. Tussarna brukar tycka att det är kul när man kommer igång, och det är en rolig aktivitet att utöva med en kanin! För två somrar sedan var vi på ett kaninläger, supermysigt var det Glad

[Nalle-]
0

Det bästa med förra sommaren var förstås att Pinnen flyttade in. Underbara tuss! Tiden gick så oerhört snabbt, kunde hon inte varit såhär liten ett tag till?

[Bambis]1
0

Oooh, nu längtar ja också!! :D

[Bambis]1
0

Buhuuu! Soommar :)

[Sara-]1
1

Jag längtar tills sommaren när vi ska åka till sommarstugorna så jag kan ta med mig Lova så hon verkligen kan få springa av sig och njuta av sommaren! hennes första sommar :)

[Nalle-]
0

Vilka mysiga bilder!

Var ute och städade burar tidigare imorse, tänk när man bara kan skrapa ut allt skitigt och sen fylla med nytt! I stället för att stå och försöka hacka loss det värsta i en halv evighet och sedan skotta upp en gång bara för att slänga bort allt använt spån. Så simpelt!