Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettavel-och-kaninungar
Läst 1420 ggr
-Vattumannen-
0

Teddy Ungar

Hejsan alla teddy sugna!

Jag har planerat att ha en eller två kullar av mina teddysar till våren. Exakt när vet jag inte än, jag har två honor och en hane. Honorna heter Solvikens Nova och Ljungnäs Barbie, Hanen heter Tobi Blue.

Ni som är sugna kan jag skriva upp på en väntelista, så hör jag av mig när det är aktuellt. Bara att höra av er här eller på min mejl som ni hittar på min hemsida.

Söker även om det är någon som har en fin Teddy hane med härstamningsbevis som man skulle kunna avla med till våren. Tacksam för svar!

Med vänliga Hälsningar, Johanna -Vattumannen-

http://www.vattumannen.n.nu

Emmetem
0

Åh! Vad roligt! Vilka färger kommer det bli? Glad

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

-Vattumannen-
0

Hejsan!

Det kommer förmodligen att bli, vit blåögd, wienertecknad japan, wienertecknad, osv… Kommer att dyka upp väldigt mycket intressant & varierande, då jag kommer att få in två väldigt fina nykomlingar nästa vecka! Kolla in min hemsida för mer information!

www.vattumannen.n.nu

Emmetem
0

Kan man dra sig ur intresserlistan om man hittar en annan kanin innan dessa är leveransklara?

tussen12
0

Jag har en hane med härstamnings bevis, Ursnäll skulle aldrig få för sig att bitas :)

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

-Vattumannen-
0

Man kan absolut dra sig ur intresselistan, jag skriver upp personer på intresselistan på grund av att de får första tjing i tur ordning från listan att få köpa den kaninungen man vill ha.

När man tingar en kanin så tar jag halva kostnaden av kaninen i förskott, & om man drar sig ur då så får man ej tillbaka pengarna. Det är på grund av att jag kan ha nekat andra köpare som velat ha just den kaninen.

Ifall man står på intresselistan & inte vill ha en unge ur den kullen så kan man fortfarande stå kvar, för att se om man vill hellre ha en kanin i en annan kull.

-Vattumannen-
0

Hej!

Är det en garanterad Teddy, och vad är han för färg? Är det så att du lånar ut han för avel eller säljer du honom? Och var är det du finns någonstans? :)

Tacksam för svar!

Med Vänlig Hälsning, Johanna -Vattumannen-

Zakarias
0

Åh, du har ju fått tag på ett så bra avelsmaterial! Önskar dig lycka till med framtida kullar! Är ju så få uppfödare här i norrland Skrattande

Emmetem
0

Jag vill i sådana fall skriva upp mig på intresselistan! Glad

-Vattumannen-
1

Absolut, då kommer jag att höra av mig när det blir mer aktuellt med kullar!

Med Vänlig Hälsning, Johanna -Vattumannen-

kaninfantasten
0

Har en vit blåögd teddyvädurshane till salu. Se min hemsida för mer info. Är ju dock en bit från oss avståndsmässigt.

mvh Erika, Eklyckans

www.eklyckanskaniner.se