Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: hemsidor
Läst 1339 ggr
[Nalle-]
0

Era kaninbloggar!

Nyfiken på vilka det är som bloggar om sina teddys? Glad

Jag tycker det är lite svårt att ha en blogg om enbart kaniner, för något år sedan blev det väldigt mycket kanin i min vanliga blogg men det var som att det försvann…

Misuki
0

Jag har än så länge allt "kaninigt" i min vanliga blogg. Den planerade lilla uppfödningen Nallestjärnans ska väl snart få en egen hemsida hoppas jag. Har en tjej som ska hjälpa mig ev. :)

Min vanliga blogg där ja skriver lite då och då om hannen vi har nu och framtidsplaner finns här: www.misuki.blogg.se

teddybaby
0

Det är jättesvårt att ha en renodlad kaninblogg, i alla fall om man vill uppdatera ofta. Samtidigt så är det ju nästan de bloggarna som är roligast att läsa. Svårt det där! För mig är det så att kaninintresset liksom varierar. Kärleken till djuren består ju såklart, men besattheten av just kaniner varierar från månad till månad. Och det märks ju i bloggar, forum etc. eftersom att det är det som avgör engagemanget i att vara aktiv med intresset och delta i diskussioner.

#0 Din blogg Nadja kikar jag in ibland, jag tycker du har bra bloggar! Keep up the good work!

[Sara-]1
0

Jag bloggar om min teddy tjej och min hermelin kille på min blogg www.fluffigelennart.blogg.se! kolla gärna :)

[Nalle-]
0

#1, Vilken mysigt blogg! Glad Precis, har man en uppfödning är det kanske enklare med en blogg, där man kan skriva om kullar och växande ungar osv. Kan jag tänka mig!

#2, Men visst är det! Vet ju att du höll igång väldigt bra förr, men förstår vad du menar med att kaninintresset går lite i vågor när det gäller internet åtmonstone. En vecka kan jag sitta och kika på en massa kaninhemsidor, men nästa är jag inte alls lika sugen. 
Och tack så väldigt mycket! Gör mitt bästa för att hålla den någorlunda uppdaterad så det var väldigt roligt att höra!

#3, Läser din blogg ibland, hon är ju så söt din tös. :)