Lista - vilka saker?
Hittade den här listan inne på kanin iFokus och tänkte att det kunde vara roligt att se vad alla har för saker till sina teddytussar, vad man gör med dem osv 
Kaniner: 2
Inne/Ute: Ute
Ras/er/: Teddyvädur
Färg/teckning: Vit rödögd, viltsiames japantecknad
Bur: En tvåfackare, kommer inte ihåg hur stora facken är men över minsta lagliga måtten i alla fall (rätt mycket över).
Hage: Kompostgaller, 5 galler.
Hö: Får från farbror som är bonde.
Halm/Spån: Spån från farbror, halm från djurmagazinet.
Pellets: Carrier, men ger inte mycket pellets, mest grönsaker.
Borstar: Karda och stålkam.
Aktiviteter: Busa i hagen, ute i selen, hoppträning (dock inte så mycket numera tyvärr), gos.
Vad har de i sin/a/ burar: Matskål, vattenskål, aktivitetsboll (ibland), mjuk tunnel.
Övriga saker: Transportburar, godis, selar, hinder, klotång.. osv, kommer inte på mer 
2 kaniner Inne/ute:ute Dvärgvädur/blandning( vill dock ha teddyvädur) :) Färg:vet inte Från zooplus en fackere tror jag Hage 7 bitars kompost galler Hö och halm får jag från min kompis vän (bonde) Spån:butiken Pellets:freddy +grönsaker Karda Matskål vattenflaska mm. Övriga saker transport bur mm.
Kaniner: 4 (bara 3 bor hos mig)
Inne/Ute: Ute på sommaren, inne på vintern
Ras/er/: Teddyvädur, angora, hermelin
Färg/teckning: Vit blåögd, viltblå, viltbrun, blå
Bur: 2 stycken uteburar, den minsta är 150x70x60. Kommer bygga fler uteburar till sommaren. På vintern bor dem i kompostgallerhagar på ca 1,5 kvadratmeter.
Hage: Kompostgaller med 9 stycken galler.
Hö: Det får jag av mina vänner gratis :)
Halm/Spån: Spånbal från lantmännen, halmen kommer från bode.
Pellets: Rabbfor och Pre Alpin Wiesenflakes blandning
Borstar: Karda och stålkam, ungefär 2 ggr i månnaden. Min agora behöver jag inte borsta,bara klippa var tredje månad.
Aktiviteter: På sommaren får dem skutta i hagen, på vintern får dem vara lösa i källaren. Sen myser vi mycket! Hoppträning gör jag inbland med Nova.
Vad har de i sin/a/ burar: Matskål, vattenskål/vattenflaska, sitthylla, höhäck.
Övriga saker: Allt som dem behöver har jag :)