Vad får era teddys i julklapp?
Inspirerat av artikeln, har ni tänkt ge era teddys några julklappar? Vad i så fall? 
Jag tänkte fota presenterna och visa er i mellandagarna. Jag har redan gett julklapparna (kunde inte hålla mig). Det fick bli ett nytt trähus, en jätteboll som pinglar när den rullar (Kakan gillar att kasta boll) och godis. Delvis blåbärsbollar (såg det ut som) och nåt annat stenhårt, lite nyttigare godis. Jag brukar inte ge mina djur godis, men till jul så… Allt är köpt i djuraffär. 
Mina odågor har fått en ny kartongtunnel som jag gör själv och de trashar efter hand. Gjorde en extra stor med två utgångar i ena änden, de älskar den. På julafton får de en kruka färsk dill och en kruka färsk persilja att festa på. Och kanske lite extra av det vanliga kaningodiset
(oxbowpellets blandat med Meister Lampe torkade örtspecial och ärtflingor).
Min lilla fluffa fick en ny karda, en leksaks boll med pingla i och mycket morötter och sallad 
Låter som fina paket! 
Mina tussar fick öppna sina paket nu på morgonen, blev lite godis till båda två. De var så roliga när de skulle öppna! Puzzel såg ut som att hon skulle döda sitt, haha. Men de verkade nöjda
Båda fick vara utre och busa i förmiddags också.