Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: bildtrådar
Läst 1786 ggr
[Em_I_Am]
1

Välkommen hem Violens Elwina!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ikväll va vi hos Annika och hämtade vår sockersöta lilla tös. Hon är sååå fin och otroligt trevlig och välhanterad. Fick kika i Annikas kaninhus och så välskötta och välmående vackra kaniner!

Här kommer hon få bo tillsammans med vår kastrerade pojke från Möllans. Han blev så himla glad när de fick träffas! Och inte blev Elwina det minsta rädd eller osäker heller. De va kompisar från första stund. Inget jagande eller några dumheter. Däremot gosade de ihop sig efter bara några minuter.

Ska ta fina bilder på Elwina när hon bott in sig ordentligt.

[Em_I_Am]
0

Första mötet. Stora Gibson gör som han gör med oss: Kör fram huvudet och väntar på att bli kelad Kyss

[Em_I_Am]
0

Helan och halvan?

[Em_I_Am]
0

Redan efter några minuter gosade Elwina sig intill Gibson och han njöt i fulla drag Skrattande

[Nalle-]
0

Ser ju ut att gå väldigt bra ihop! Vad roligt Glad
Så fin färg hon har!

Violens
0

Älskade Emma, Tack för Ert besök. Och jag är så glad för att Just Ni fanns där för mig och ville ge ett så fantastiskt hem åt denna lilla Tös:)

Hon ser ut att trivas. Och jag tror faktiskt att hon söker sig trygghet och att hon finner den hos Gibson. Jätte glad för hur bra mötet med de blev. Har gått och väntat här på att Åh, någonstans så måste jag bara få veta.

Hoppas Ni kände Er nöjda med i övrigt vad jag skickade med. Och så lova att säga Till om det är något mer, eller henne eller Gibson.

Jag hjälper så gärna dig, det vet du nu. Och jag kommer gärna och tar en kaffe en dag och så får du visa ditt intresse och ditt levegos:)

Men du, ser inte Gibson lite gladare ut. Kanske två som behöver trygghet i varandra. Tror detta blir det Nya giftmålet:) Söta o fina bilder.

Tack för fina bilder..

Kram Annika på violens Teddysar..

Zakarias
0

Så söta dem är tillsammans! Vad är hon för färg? :)

[Em_I_Am]
0

#5 Det är jag som ska tacka dig Annika! Hon må ha varit minstingen i kullen och hade otur med ett öga. Men med din kärlek och vård har hon blivit en så vacker, pigg och mysig liten prinsessa!

Jaaa jag är mer än nöjd hihi. Elwina i sig va lycka nog, men så fick jag med så mycket mer i foderväg, godis och hö. Tusen tack för det!

Ja jag vet att du hjälper och det känns kanon att ha en uppfödare att fråga. Och som dessutom bara bor en kvart bort ifall något skulle hända jag absolut måste visa (det va ju det där med att vara höns-mamma du vet hihi).

Gibson ÄR glad som en speleman. Nu ikväll försökte han iofs kliva upp på henne, men han lyckades inte för hon är så liten. Men jag håller mig vaken ett par timmar till och ser så hon inte får det jobbigt. Hon är ju så liten.

I så fall delar jag dom så får kompisarna träffas mer imorgon :-)

[Em_I_Am]
0

#6 Det va lite diskussioner om vad hon verkligen är för färg. Men tror vi kom överrens om att hon är vit/svart zobeljapan? Rätta mig om jag har fel Annika.

Hon har lite svart på baken. Som om hon vore lite slingad där mitt i allt det vita :-D

Violens
0

#8# Du har rätt Emma. Vit/Svart zobeljapan.. Japp hon har svarta slingor bak..( och lite få gröna prickar…Coolju)

#7#Klart jag vill skicka med och erbjuda och finnas till för dig. Och nu kunde ju jag hjälpa dig med Lite, då är jag sådan.. Vi Höns-mammor. Ja, jag har kämpat med henne men jag visste att hon med järnvilja ska fixa detta. Och det har hon dock gjort. Galant. En liten gosig Höna <3

#6# Nu är det väl snart bara du kvar att ta hem en liten här från mig.. Du är så välkommen Zakarias..

http://violensteddys.weebly.com/

Zakarias
0

#9 Haha jag tar gärna (Frasse eller WilmerX) ;) Synd bara att föräldrarna inte vill ha mer kaniner…..

[Em_I_Am]
1

Haha jaaa min grönprickiga tjej <3 När hon blir äldre får hon nog heta Tant Grön Flört

[Em_I_Am]
0

Haha alla vill ha Wilmer X. Han är fiiin!

Violens
0

#10# Han går inte ens att köpa för pengar.. Han är bara min av hela mitt hjärta. Du har inte så stor plånbok, Zakke.. Guld i mun

#11# Tant-Grön är ju nästan hennes födelse namn.. Det var det roligaste jag läst av dig och det är bara så.. Hon är Nog allt en Tant-Grön.. Udda betäckning har hon juTungan ute

#12# Ja, Emma… Visst var han en skönhet min älskade Wilmer X.. Så snygg såååååå………….. Ingen kan ersätta honom.. Skrattande

Kram Annika o Wilmer X…

Nu är han fastkedjan vid min säng. Känns tryggt och säkert!!

Zakarias
0

#13 Haha kunde nästan förstå det!

Minisen
0

Hon är jättesöt! Grattis till en fin kanin (och Elwis kullsyskon ^^)

Föder upp:

Eurasier
www.godmode.se

Birma och Perser
www.minitassens.se

[Sara-]1
0

Ja grattis till en otroligt fin kanin. älskar verkligen hennes färg! :)

LisaKanin
0

Säger också grattis till min Ellaws supersnygga syrra! Underbart söt är hon Kyss.