Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: bildtrådar
Läst 1986 ggr
[Sara-]1
1

Min första Teddydvärgvädur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I fredags gick en stor dröm i upplevelse som jag haft i flera år, jag fick hem min första teddydvärgvädur!

H*n har bott här nu i 2dagar så har inte hållt på så mycket, men är redan kär så himla go och nog aldrig sett en så söt kanin!

Han blev könsbetämd hos uppfödaren som en hane, dock nu när jag har kollat närmare ser det ut som en hona så tiden får helt enkelt utvisa om det är en hona eller en hane! sålänge får det bli en hen :)

Här är 2 bilder som jag tog innan dock inte så bra då hen är väldigt nyfiken och ville inte sitta still haha!

Mitt lilla hjärta <3

[Sara-]1
1

Det är svårt att inte bli kär! :)

[Em_I_Am]
0

Underbar! Ser ut att vara ett syskon till lilla tjejen jag ska hämta hem i nästa vecka :-)

[Sara-]1
0

Köpte med mig en  bur från uppfödaren med som är väldigt fin och den lille storm trivs! älskar dessa burar :)

[Sara-]1
0

#2 hih visst är hen! :) Jasså, min  kommer från Annika

[Em_I_Am]
0

Den buren har jag haft till marsvin. Fast storleken större om mitt ögonmått inte ljuger. Dumt nog kastade jag den när marsvinen gick bort och jag skulle flytta :-S

Ja precis, Annika. Såg nog att det va en av dessa bebisar ;-) Det är jag som ska ha den lilla ljusa honan (Vit/Svart zobeljapan).

[Sara-]1
1

Ja det var synd att du slängde den dem är skit bra och snygga! Min är 120 :)

Ja okej hihi hon är riktigt söt din lilla! Lycka till med henne sen, min är underbar så Annika har gjort ett bra jobb! Kyss

[Em_I_Am]
0

Ja, det va idiotiskt. Den va inte ens gammal då. Kastade den när den inte riktigt fick plats på flyttlasset. Min va storleken större.

De är jättebra! Enda nackdelen är att min pojke öser ur massa skräp hela tiden så det ligger toa-lätt, bajspluttar och hö runt buren alltid. Så det blir mycket städande. Men själva buren är kanon!

[Sara-]1
0

hahah ja jag har tur att jag har rumsrena kaniner som faktiskt inte störör ut eller bajsar utanför lådan! :)

[Em_I_Am]
0

Ja va glad för det. Hade matta till min hane men det funkade inte eftersom han kissar utanför ibland. Kanske blir bättre nu när han är kastrerad.

Zakarias
0

åh vad sööt! :)

[Sara-]1
0

#10 Tack så mycket! svårt att låta denna tussen vara kan jag säga hih Kyss

Zakarias
1

#11 Haha kan förstå det :D

Violens
0

FlörtSå goa Ni är.. Ja det är ju kaniner från mig, Violens Teddysar..

Ni, Emma o Sara har kullsyskon:) Och jag är dock så kär i denna killen. Var så hundra på könet, och kollade dock det sista jag gjorde. Men gissa om jag är osäker nu.. Har ändå haft hjälp, då vi är några som hjälps åt då vi vill göra oss säkra, för vissa är luriga. Men vid åtta veckors ålder så bör man ju se, fast jag vet att Kaniner har "lurats" för.. Lennart lilla

Kram på Er båda, Sara o Emma..

[Sara-]1
1

Ja Bättre uppfödare än dig finns inte Annika! :) Så himla snäll, go och hjälpsam! Och kaninerna är super goa, super nöjd med min lille"lennart" Kyss Grym uppfödare är du! :)

Ja kaniner är väldigt luriga med det där.. bara att vänta och se helt enkelt!

Kram!

Violens
0

#14# TACK SARA FÖR SÅ VÄNLIGA ORD FRÅN DIG. JAG GÖR MITT BÄSTA FÖR DJUREN OCH FÖR ATT NI SOM SKA FÅ DE TILL ERA HEM.

JAG SÄGER VERKLIGEN ATT DET VÄRMDE DE DÄR ORDEN!! NU BLEV JAG JU NÄSTAN GENERAD.

TACK ALLA NI SOM HAR KÖPT AV MIG! MEN MED SÅDANAHÄR ORD SÅ VÄRMER DET I MITT HJÄRTA…

TACK SÖTA SNÄLLA SARA!!!!! O LENNART Skäms

KRAM ANNIKA

http://violensteddys.weebly.com/

[Nalle-]
0

Jättevacker tuss du har fått hem!

[Sara-]1
0

Tack så mycket :)

[Sara-]1
0

Hade ute henne (tror det är en tjej, min hane blev väldigt till sig när hon var ute med "friade" runt, det hade han väll inte gjort om det var en hane för det känner väll dem? eller e jag helt ute o snurrar ;) )

[Sara-]1
0

väldigt roligt med en tunnel! massa små glädje hopp görs hela tiden så söt :D

[Sara-]1
0

:)

[Sara-]1
0

Vacker kanin! :)

[Sara-]1
0

:)

LisaKanin
1

Sötnos! Syrran hälsar från Stockholm! Skrattande

[Sara-]1
0

hihi säger desaamma om syrran gud så söt! vi hälsar här nerifrån Göteborg! Kyss

[Nalle-]
0

Åh så snygg hon är!

Violens
0

Sara o Lisa, så fina goa hem Ni visar upp här för mig. Och även delar med Er. Gissa om det värmer mitt Teddy-hjärta. De är så snygga båda två.

Jag säger bara.. Jag är så glad för att mina tussar här ifrån har fått så fina och perfekta hem. Det glädjer mitt hjärta, verkligen..