Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettköp-sälj
Läst 2445 ggr
Violens
0

(S) Teddy dvärgvädursbebisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har helt underbara Dvärgvädurskaniner tillsalu. De är lev klara i slutet av Okt. De är efter Tingeling och Wilmer X, på http://violensteddys.weebly.com/

Violens
0

Hona

Violens
0

Hane, Viltgrå

Zakarias
0

#0, #2 Dem där är inte viltgrå. dem  är viltzobel eller chinchilla. Mest troligt viltzobel då pappan är viltzobel brun :)

Väldigt ovanlig färg :)

Violens
0

Har tagit hjälp och då det har varit i dagsljus så då har jag fått hjälp med viltgrå:))

Men de är sååå otroligt fina. De är så vackra.. HONA den första som jag la in. Men jag har fått veta att de inte tror Chinchilla. Men jag vet *snyft* inte riktigt själv. Men har litat på den färgsättningen, faktiskt. Men TACK #3#…

[Wera]
1

Viltgrå är mer brunaktig, jämför ex. med Little mellows viltgråa.
tycker dessa ser ut som viltzobel ;)

Violens
0

#5# tycker du jag ska ändra på min hemsida med Viltzobel? De är iaf, så himla fina..Har tagit till så mycket hjälp.. Men jag ändrar de båda till Viltzobel då. TACK..Flört

[Nalle-]
0

Åhh så fina de är! #3, är inte säkert om han är blå eller brun.

Zakarias
0

På viltgråa är väl viltteckningen runt nosen lite gulaktig? :)

Violens
0

Jag frågade och fixade lite med färgsättningen innan.. Men Ni är så gulliga som vill Mig väl. Men snart vet jag inte vad jag ska skriva. Vet bara att DE är helt underbart VACKRA.. Och känner mig helt förvirrad i färgsättningen. Skäms

Millahh
0

Jag tycker också att #0 samt #2 ser ut som viltzobel, ser inte riktigt viltgrå ut då de som #8 säger, lite gulaktiga vid nosen, samt inte denna "gråa" färg. Men det kanske är bilderna som luras, du har inga i dagsljus?

breana
1

Men Annika, vilka söta ungar du har! Kyss Wilmer X gjorde ett bra jobb!

Tänkte lägga upp lite bilder så du kan jämföra med dina ungar. Börjar med en bild på Pappa Wilmer som barn.

breana
0

Såhär ser viltgråa teddybebisar ut. (Louise Johansson som duktigt fotat!). De är mycket brunare än vad dina bebisar ser ut att vara :) Men ack så fina de är!!

Storkebodas
1

Du har så fina teddysar Annika! ;)

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

Violens
0

TACK alla, Ni är så snälla mot mig. Jag har ändrat deras färg på min hemsida.. Och jag tycker de har blivit så fina. Men NI är enastående gulliga mot mig. Ska ta utebilder:) Men ska NI höra hur "mesig" jag är.. Jag är så rädd att de små kaninerna ska frysa..för de bor i kaninhuset nu. (Dock inte satt på värmen..) Men mina små liv. //Annika

[Nalle-]
0

Ser fram emot utomhusbilder! Borde verkligen inte vara någon fara att ta ut dom en stund :)

Violens
0

Har tagit utomhus bilder idag. Men jag var dock väldigt stresad. Men jag har lagt in de på min hemsidaTungan ute Näää då jag vet att det inte är någon fara. Men jag ska låta de bilder som är på min hemsida vara då det är utomhus tagning. Dock ska jag ta bättre bilder dock. Men jag ska ta bättre bilder..

Annika// violensteddysar..

LisaKanin
0

Kan du hjälpa till med transport till stockholm?

Violens
0

Japp det kan jag.. Har en del kontakter.. Maila mig gärna.. Så kan vi se vart du bor.. Men det finns alltid möjligheter..

annikakarlsson@telia.com är min mail adress. Visar gärna upp fler foton.. På vilken det nu är.. Tillsammans kan vi väl försöka slå ihop våra huvud och lösa detta. Har vissa kontakter.. Tar mer via mail, men varmt välkommen.Tungan ute

Zakarias
1

Rubriken ändrad av medarbetare

---------

Lycka till med dem småa, blev väldigt kär i viltzobel honan….Flört

Violens
0

#19# Om du visste HUR go den Honan är.. STARK favorit hos mig. Den är sagolikt go.. En myspys Höna..Skäms

Zakarias
0

#20 Hon ser väldigt lovande ut! :)

LisaKanin
0

Du har mail! Skrattande