Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettmin-kanin
Läst 925 ggr
teddybaby
0

Charmigast med din teddy?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det jag tycker är allra roligast är att läsa om är era teddysars egenheter! Många av er har kaniner som är äldre än min baby, och alla tycks de vara talangfulla och minst sagt charmiga.

Vad är det roligaste/charmigaste med din teddy? Exempelvis något den brukar göra…Oskyldig

Baby är fortfarande liten och jag har inte hunnit lära honom något specifikt, men det charmigaste med honom är hans nyfikenhet och att han självmant kryper upp i famnen ibland eller ställer sig med tassarna mot mitt knä för att han vill ha utsikt över omgivningen. :D

(Bifogar bild på när baby använder mitt knä för att hålla utsikt) Skäms

KexChoklad
0

Det charmigaste är nog när dom tittar på mig :P hihi dom ser så söta ut då , o gosan brukar alltid ta riktig ögonkontakt liksom , o be om uppmärksamhet :)

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

teddybaby
0

#1 Aaaaw vad mysigt! :D

KexChoklad
0

#2 jaa det är himla mysigt :)

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

sofiian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0 När Thea märker att jag är vaken på morgonen hoppar hon fram till burgallret och jag låter henne nosa på mig - då hoppar hon blixtsnabbt upp på sitthyllan och sitter envist där tills hon får morgon-pelletsen. Skrattande Hon är så otroligt söt när hon sitter där.

Jag tycker också att det är charmigt när hon sitter i sin bur och helt plötsligt bara "kastar sig ner" i liggande ställning och somnar. Hon är verkligen inte på sin vakt den tjejen, nej sover när hon vill - även om matte väsnas lite Flört

Kristall
0

Curry har typ ett eget revir när han får springa lös på gården. Han har en stor extrabur vid Sagas (dvv) hage och så har han kommit på hur man tar sig upp i hans fack i fyrafackaren, så när han vill äta lite pellets, dricka vatten eller bara slappa lite emellanåt hoppar han in i den bur han råkar vara närmast. ^^
Sen håller han sig vid antingen Sagas hage eller fyrafackaren, och lämnar inte gården (någon gång har han gjort det men det räckte med att jag bar tillbaka honom då). Om någon katt råkar befinna sig på "hans" revir, jagar han genast bort den. Flört

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[Nalle-]
0

Det charmigaste med Puzzel är helt klart att hon är så mammakär. Hon ska alltid upp i famnen eller hoppa upp i knät. Börjar alltid knapra med tänderna när man myser med henne. 

Det charmigaste med Pinea är i stället att det är så mycket liv i henne! Hon racear runt i hagen och på gräsmattan och gör sitt bästa för att smita från hagen. Kan absolut sitta och mysa en stund, men det blir snabbt tråkigt och då ska man hitta på något nytt!

Mina töser är så olika varandra, det bästa av två världar.