Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1116 ggr
Tuvullenskaniner
0

Köpt inneburar.

Jag har just beställt två inneburar från teddytassen. Ville bara tipsa om att de har kampanj på 120x60´s inneburar. De har inte den billigaste frakten, men om man handlar för över 20 kg så blir fraktkostnaden rätt så ok. Väldigt lustigt egentligen. Jag behövde bara lägga till någon liten sak för att komma över 20kg´s gränsen och vips så blev frakten 100 kr billigare :)

Zakarias
0

Transporterar dem till västerbotten? :)

Måste beställa isf :)

Tuvullenskaniner
0

#1 Jodå, dom skickar över hela landet eftersom dom har webshop/postorderföretag. Tydligen är dom snabba med frakten också för mina burar är redan på väg.

tussen12
1

köpte 2 skålar därifrån, dom kom nästa dag! :) Rekomenderar dom starkt!

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Zakarias
0

Var på djurmagazinet i luleå, där kostade 120s burar 469:- :)

Violens
0

Jag är kräsen.. Jag ska ha den höga modellen, och den med hög botten som är i mjukplast, och så ska jag ha 150 cm.. Pust, vad jag kräver… Men allt är olika, och jag har testat allt, verkligen och NU har jag kommit fram till vad det är för burar OM jag har i plast. Har ett par i reserv, då mina kaniner annars bor i andra träburar. Än så länge ute.. Sen i kaninhusetSkrattande

Zakarias
0

#5 Vill gärna ha sånna burar, men dem är jättedyra :O Och ofta väldigt rangliga och skrammliga…. :P

Tuvullenskaniner
0

#4 Det var ju jättebilligt. Man får kolla bara så att måtten är godkända, alltså t ex höjden också. På min lokala djuraffär hade dom 120´s burar som bara var 44 cm höga.

Jag tycker att inneburar i plast är outstanding - jättelätta att rengöra och också att göra större vid t ex kull (bara att sätta ihop 2).

Zakarias
0

#7 Jo dem var typ 70 i höjden :)

Violens
0

#6# Nejdå min är inte skranglig eller sladdrig. Men jag gillar den höga bottnen, då de inte skvätter ut så mycket. Den är väldigt hög sen, så även om man har en stubbe eller stort hus inne i den buren så är det stor möjlighet för kaninen att sträcka på sig ändå. Kostar runt en 1000 kr. Men jag tycker det är värt det. För jag tycker den har såå många fördelar. Men jag har en eller två sådana inne i huset. Och de är kanon, gäller klart bara att ha lite plats.. Men sen bor de övriga i mitt kanin hus där min man byggt träburar, så där finns inte sådan här burar.

Men så är det med allt, man tycker olika. Men jag är helnöjd. Och du..Inget skrammel.. Tungan ute