Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettmin-kanin
Läst 917 ggr
Storkebodas
0

Skilla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet att jag har lagt upp bilder på lilla Skilla i princip överallt nu, men när man för hem ett sånt här guldkorn måste man passa på att visa upp henne!

Hon är ev wienerfri zobel blå. Världens snygging. Cool

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

Storkebodas
0

Jag älskar verkligen färgen!

Kram Elsa

Storkebodas
0

Sötnosen igen! ♥ Detta blir dock sista bilden för idag, får lägga ut några fler snart.

Kram Elsa

[lolloita]
0

Så roligt att du äntligen har hittat en fin hona! Ska bli spännande att se dina bebisar senare!

Zakarias
0

Jättefin! Kul att du äntligen fått hem henne, vars kommer hon ifrån? :) blir lite intresserad av en unge nudå! ;)

[Laauraa]
0

Hon kan väl inte vara teddy när båda hennes föräldrar är lejonhuvade, eller? Obestämd Tycker hon ser mer ut som pekinteddy, ej ren teddy.

Storkebodas
0

#3 Tack! #4 Hon kommer ifrån Clara, Clariiiz på iFokus (tror jag hon heter, kan ha stavat fel). Hon ska få en kull nu i höst med Bluie. Tyvärr är ju inte han wienerfri, men jag letar efter en hane som är det. #5 Fört och främst är hennes pappa teddy, och det är absolut möjligt att det blir teddys efter lejonhuvade. Om det är på bild #2 du tycker hon ser ut som peking så kan jag berätta att när jag tog bilden hade jag inte hunnit borsta henne. Märkte senare att hon fällde på sidorna och hade massa lös päls där, nu är hon jättefin i pälsen. Hon är ju också lite mörkare på ryggen, men det är pga av hennes färg, hon har sadel. Sedan är hon väldigt solblekt också.

Kram Elsa

[Laauraa]
0

#6 Då står det fel på ingespjutas kaniner. Där står det att pappan är lejonhuvad. För visst är det " Faces in Disguise"?

Storkebodas
0

Ja precis, han är pappan. Fast även om han var lejon så skulle det kunna dyka upp teddys i kullen efter honom. =)

Kram Elsa

zappzoon
0

oj, vilken fin=)

Vacker färg med superfin nos.

Tycker absolut inte hon ser ut som peking. Klar teddy.

Lycka till med skönheten.

//Elin

littlemellowskaniner.weebly.com

Storkebodas
0

#9 Tack så jättemycket! =)

Kram Elsa