Kaninspel
Hejsan alla kaninare! :)
Här kommer ett långt inlägg men troligen väldigt uppskattat!
Har skrivit om detta för ungefär 1 år sedan men nu är det äntligen dags, inom någon vecka (om allt går enligt planerat) så öppnar dom "for public", alltså gratis att bli medlem :) Jag är inte medlem än då jag inte kan betala så jag har följt spelets uppdateringar hela tiden och är nu väldigt spänd på att få börja spela och tänkte dela med mig utav detta fantastiska spel!
Jag har pratat med hon som äger sidan och har tillåtelse att använda hennes bilder och text, då jag tänker kopiera hennes text från spelet (texterna är på engelska, fråga om ni inte förstår!) :) So here we go!
(Kommentera inte förrän jag e klar, tack!)
A rabbit sim that current is in alpha phase. It is an online SIM game where you can breed and show your own line of virtual rabbits!
With unique realistic features, setup your own virtual rabbitry today and burrow into a new world!
Breed: English Spot
New feature!
Gender Check! When kittens now are born, their genders are 'hidden', so you have to check and sex it yourself!
This is really easy, you just click the 'check', and you get up a really adorable kitten image, and get to pick the gender you think it is! The images do display genitals, but only if you are over 16. ;).
Like litters, the kitten in litter will display a generic broken/charlie and might not 100% match the adult rabbit <3.
Ser intressant ut, men hemsidan verkar inte fungera som den ska… Kanske för att de inte startat officiellt ännu?
#8 Precis, det har inte startat officiellt ännu :)
Den 1a augusti ska dörrarna öppnas för fritt medlemskap! Så om exakt en vecka! :)
Dom har nu öppnat!
Här är direktlänk till registrering: http://www.luckylapine.com/register.php
Enjoy! :D
#11 Har hållit på i några timmar nu…. :)
#12 Men alla kanske inte visste det, lovade att jag skulle skriva här när det öppnade :)
Jag fattar inte vad man ska göra :( Hur väljer man stad? Hur jobbar man?
#15 En stad väljs åt dig, så du kan inte välja!
Men läs användarguiden som finns i en blå rutan typ framför dina ögon när du loggar in!
Jobbar gå du till Town --> Job Center och börjar där :)
16# Jag har ett jobb men vet inte hur man tar sig dit. Sen har jag två till frågor :)), jag har köpt ett koppel men jag vet inte hur man ska "sätta på" det på kaninen, sen undrar jag hur man får kaninungar :)
#17 Om du har ett jobb så behöver du inte göra mer sen utan du får pengar automatiskt och fördelar med just det jobbet :)
Du går till den bruna ryggsäcken uppe i högra hörnet, där är alla dina saker du köper, klicka där och klicka på kopplet så kan du ge de till din kanin :)
Avla kan man göra när dom är 6 månader gamla :)
18# Okej tack så mycket! :))
Förlåt att jag frågar så mycket men jag har en fråga till.. :) hur vaccinerar man dem? :)
#20 Det e lugnt :)
Du måste köpa en transportbur (Carrier) och ge den till din kanin, sen går du till Town --> Vet och där kan du vaccinera den! :)
21# Okej tack igen :)) man kan inte köpa kaniner utan carrier va?
#22 Jodå men du kan inte ta den någonstans utan en :P
23# Jag menar om man är inne på classifield och tänker köpa en kanin, men så har den ingen carrier, då kan man inte köpa den va? Isåfall hur? :)
Alltså jag har köpt en transportbur, eller ja flera t.om, men funkar inte att ge till någon av mina kaniner..? Köpte två olika dagar, så borde ju vara så det skulle hunnits uppdaterats att jag fått dom.
Har en kanin som typ är sjuk eller nått, men inte lyckats ta den till veterinären ännu för transportburarna inte funkar, haha.
lite störande.
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#24 Det vet ja inget om för har inte köpt någon på Classified :P
#25 E du inne på den bruna väska uppe till höger och klickar på transportburarna där och ger dom till kaninerna? :)
#26 Aah, tack nu ska det nog funka! Minns att jag varit där och tryckt tidigare men inte hittat tillbaka, haha. :)
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
26# Vart köper du dem då? :)
#28 Pet Store har jag köpt ifrån :)
29# Okej tack igen igen :))
Jag heter Alexandra på LL. :) Har inga kaniner än, men har tingat en bebis. Kommer hålla på med dvv främst i blått, precis som jag vill göra i verkligheten. ;)
The RFA accepts all colours and markings (both Broken and Charlies) in all variations.