Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 1503 ggr
Glennfisen
0

(K) Teddyvädur hona

Söker nu en teddydvärgvädurs hona till min pojke här hemma att ha som sällskap till han! Kommer ev ta någon kull med. Färg spelar inte så stor roll, bara hon är 100% teddy och snäll! Vill helst ha en unge men vuxen funkar med. Jag bor i göteborg så inärheten här borde vara bra att hon finns :)

// Sara

Zakarias
1

Vad menar du med sällskap? Dem kan inte bo ihop om inte hanen är kastrerad. ;)

Glennfisen
1

Självklart är hanen kastrerad annars skulle jag ju aldrig sätta ihop dem.. xd

// Sara

Zakarias
0

#2 Tänkte väl :P

Glennfisen
0

Hehe ja :)

// Sara

[Wera]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en vit blåögd teddydvv hona :) 100 % teddy, fyller 1 år nu i augusti. Här är en bild. Hon finns i Gävleborg men kan ev. transporteras till Sthlm Arlanda om du vet någon som ska från Sthlm till GBG, eller om man söker på djurtransport.ifokus (jag har skickat iväg kaniner till GBG förr…) Hon är iaf. en jätte duktig mamma.

Hon är lite skitig på bilden dock.

zappzoon
0

Har ungar nu som går att tinga.

Går att skicka kaninerna med hästfragt om det inte finns någon som åker ner.

littlemellowsknainer.weebly.com

//Elin

Glennfisen
0

#6 Kollade in din hemsida! den viltgråa honan verkar intressant! :)

Gör det? vad bra! :)

// Sara

zappzoon
0

Viltblå är honan. Är fortfarande o tingad.

buffas77
0

Hej!

Har några teddykullar här hemma nu om du är intresserad. Alla föräldrar till dessa ungar är över 3 år eller har föräldrar som är över 3 år och fortfarande teddypälsade. Vad är du intresserad utav för färger?

Har vit blåögda, gul/svarta japaner med och utan wienertecken (finns både STORA tecken och mindre), blåa med och utan wiener.

Transport ner till Göteborg har vi ordnat flertal gånger.

Skicka gärna ett PM till mig med  din mejladress eller ett mejl så kan jag skicka bilder på de små till dig.

eriksson.pa@telia.com

Mvh Madde Solvikenskaniner

Benne
0

Har inget att erbjuda men jag hoppas att du hittar någon du tycker om! :)