(T) Skellefteå - Umeå
har skrivit på djurtransport.ifokus, men tänkte höra här också.
har tingat en kaninunge från Pysselgården, och skulle behöva transporthjälp Skellefteå - Umeå då jag inte har möjlighet att fara upp dit.
så om någon skulle fara den sträckan efter 26 Juli får ni gärna höra av er!
samojed96@hotmail.com eller på PM här.
putt ^^
Jag vet inte om vi skulle ha möjlighet, vi ska till sundsvall den 26 och ska antingen hem den 30:de eller typ 37/38 någon gång. Jag bor ca:45 minuter från skellefteå (uppåt i en liten by nära kåge, finns på eniro) och skulle kanske kunna ta med mig kaninen upp men det beror på vad mina föräldrar säger och om du ev. skulle vilja vänta tills den 37/38 (beror på om vi ska till morfar efteråt). Men du får höra av dig i ett pm och annars så önskar jag dig lycka till! :)
#2 Man åker ju förbi umeå på vägen till sundsvall!?
TS: jag ska åka förbi umeå den 26 :) bor nära skellefteå. men är inte säker att jag kan transportera men ska höra med päronen :)
#2 och #3 ni får gärna höra med era föräldrar om dom går med på det :)
#4 mamma tycker att det ska funka. Pappa jobbar så kan inte fråga han just nu :)
#3 Ja det var ju så jag menade att då kunde jag kanske ta med mig den på vägen upp men eftersom det verkar som att du kan ta med den så får väl jag bli en backup ifall anders säger nej :)
#6 Du menar väl på vägen ner :P
#7 oj men nu hade jag klantat till det, jag hade förväxlat vars ifrån den var till den skulle, alltså att den var i umeå och skulle te skellefte men det blir på vägen ner ja :)