Kaninstugan renoveras
Jättesnyggt :)
Det blev tre golvfack på 110x100 cm samt 5 inneburar (120x60, 100x50 och en trekant med två sidor på 100 cm). Och en utebur på 120x70 cm.
En till före:

Efterbilder:

Vad ljust och fint det blev! Och vad härligt med ett ordentligt fönster så man får in bra med dagsljus. SÅ avundsjuk just nu! Jag vill också ha plats för en massa kaniner! :)
Otroligt fint slutjobb. Verkligen vackert. Sträck på dig och detta var då superfint att visa upp.
// Violens Teddysar, Annika
WoW! va snyggt! Håller med #3 det känns även som att du har mer "utrymme" när det är ljust och fint!! ^^
Aaargh! Blir så avundsjuk! ;D Det blev otroligt fint asså! Ser riktigt proffsigt ut nu också :) Önskar att jag kunde få lägga ned lika mycket pengar/meterial på kaniner som pappa gör på hästarna men 5 år till så är jag "självständig och då ska det byggas kan jag lova ;D
Tack :) ja jag fick äntligen tummen ur och satt igång! Trots regn alla dagar utom idag :) jag hade all material hemma (trä och färg) utom små saker som penslar (200 kr), lite skruv (135 kr), vinkeljärn (60 kr), gångjärn (minns ej pris), märlor (80 kr), nät (165 kr), lås/haspar (minns ej pris) men det blev ca 600 kr utan penslar för dom har vi ju kvar till fler gånger :)
#7 Ja jag skulle haft en stuga till också men den blir nog dyrare ;D
Vilket lyxigt kaninhus! Jättefint! Jag ska renovera i mitt kaninhus också, fast i jämförelse med din kaninstuga överväger jag att kalla vårt lilla krypin för kanindasset hädanefter :))
Mvh, Michaela
#9 haha xD finns olika storlekar på stugor ;)
Tack för alla fina kommentarer :) jag är också nöjd!
Jätte fint Wera, bra jobbat :)
MYYYS!!!
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Vad fint Wera!
Fick ett litet problem i ena facket. Kaninungara på 4 veckor klättrar/hoppar över gallret på nästan 80 cm! Så idag fann jag en utanför springades i stugan och en inne hos min kastrerade hane! (Tur att han är snäll och inte gör något). Så det blir att såga ut en skiva att lägga över under nätterna ;)
Tack alla!
Rackare!
Jättesnyggt! =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus