Är hon inte underbar?
Vilken docka.. Tror du inte jag önskar att det hade gått hem med frakt och dyl. Denna var ju riktigt fin.
Öronen är ju perfekta på henne, eller?
Men så fin, verkligen. Och snö, har ni det än????? BRRRR…….
Skulle precis säga…vad är det där vita?
Vi har grönt gräs med massor av maskrosor!
Verkligen jättesöt och fin!
Så fin hon är! =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Ja, hon är jättefin! Bra öron, kropp, huvudform, päls och framför allt psyke. Så liten hon är så lystrar hon till min röst (ja, hon har väl fått en del uppmärksamhet från mig också…). En sprallig och modig liten tjej som är alldeles lugn när man har henne i famnen. Det är bara så underbart när man lyckas få fram en egen liten "sessa".
GRÄS och BLOMMOR! Nu blir jag avundsjuk! Här har det iof varit kanske 10 plusgrader idag, men vi har fortfarande kanske 30 cm snö….
Jag har fått så otroligt många fina kaninungar denna säsong, men kan inte behålla alla. Därför funderar jag nu på att sälja söta Sanna-Sol, bara till absolut rätt hem förstås! Hon är underbar till sättet. Ligger helt stilla när man kammar och är sprallig och glad när man är ute med henne. Anledningen till att jag väljer att skicka ut en trevare vad gäller Sanna är att jag egentligen vill satsa mer på wienertecknat.
Transport finns ned genom Sverige, från Västerbotten till Kolmården och Vimmerby under v 28!
Ring för kontakt: 070-5783635, Michaela
Du kan ju sätta ut på FB-grupperna också…där någ du nog ut till ännu fler! 
Jättefin är hon, din Sanna-Sol!
#9 Hon är så otroligt vacker! :)
Vad kostar hon då, hehe…. :P
Sanna-Sol?? Oj..
du vet mitt svaga jag för henne:))
Violens Teddysar, Annika
Hon är ju för söt alltså!