Vilken färg?
Vilken snygging! ;) Har hon viltzooner (alltså vitt under magen och svansen) eller japantecken? Om du kan ta fler bilder på henne utomhus är det lite lättare att se.
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
hon kanske är cream ? 
#2 Finns ingen svensk färg som heter creme tror jag. Utan det är oftast gula färger som är lite ljusare. :)
Undrar dsm som #1.
Vet Ni vad, Ni är så himla gulliga och hjälper mig. Känner att jag inte fick riktigt den färgen som jag tyckte hon var. Men jag ska ta bilder UTOMHUS och ta från lite olika håll och även Mage då. TACK för Ni hjälper mig. Ni är verkligen super gulliga mot mig. Men jag ska lägga fler bilder här.. tack.
Inte en ljus madagaskar då? Jag tycker möjligtvis att jag ser mörkare inslag. Är svansen mörkare ovanpå, så kan det vara en madagaskar, eller rättare sagt madagaskar brokad WT. Hur ser hon ut under magen? Några inslag som går mot grå-brunt? Jag har själv en madagaskarkille som är väldigt ljus, och jag kan tänka att om han hade varit WT, med bläs och vita tassar, hade det vara svårt att se masken.
Mvh, Michaela
A….nu fick jag se fler bilder.
Jag tror stenhårt på madagaskar vad gäller din tjej, jag ser nämligen mörkt på svansen, vid öronen och ev. på baktassen. Madagaskar brokad WT, alltså :)
Jag trodde dock inte på Madagaskar.. faktiskt. Hm därför blev jag så nyfiken OM det där kunde vara åt det hållet ändå:)
Hon är otroligt vacker. Men har haft en madagaskar innan och denna var så mycket mer Ljusare, sen lite mörkt över svansen. något mörk vid öronen. Runt vid ögonen. Men sååå vacker är hon. Och jag är bara så tacksamma för Er hjälp.. Jag kan ta fler bilder imorn om Ni vill det, Det blev lite stress här (igen..) Hm, men ni ska veta att jag är tacksamma för Er hjälp.
Violens Teddysar, Annika
Tycker mig se att hon har en svart japanrand på ena baktassen, eller är hon lika mörk på båda? Hon ser ju ut att ha slöja men det kan även enfärgade japaner ha om de har ett gulanlag. Enfärgad är hon iallafall. =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Tror madagaskar till 90% :)
Gissar på madagaskar :) ?
Ska jag prova och ta nya bilder imorgon igen? försöka få den lilla så hela undersidan kommer med=) Och hur det är vid svansen=) och så vid öronen=)
Hon är skriven som madagaskar men jag blev ändå tveksam..
För mig var det för ljust för det. Men då det var lite markerat svart/grått i henne så… Jag vill bara ha er hjälp och jag är så tacksam.. Men lägger upp en ny tråd imorgon och så ska jag försöka få till det bättre.
Men hon är en skönhet:) Det vill jag lova!!! TACK alla