Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettavel-och-kaninungar
Läst 1168 ggr
[Wera]
0

Första kullen (2012) har kommit

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nog inte varit så här glad på hur länge som helst! ÄNTLIGEN har jag lyckats fått en kull här hemma som dessutom klarat sig. Ängla (vit bö) har fått en kull på 5 bebbar, alla är väldigt ljusa. Dom är så fina och bra i storlek allihopa. Som några av er vet har jag försökt få henne dräktig ganska så länge nu.

Jag skulle ta ut alla kaninerna i sina hagar och när jag tog i Ängla lät hon ovanligt tjurigt i "protest" så jag tänkte direkt om hon hade fått något. Lyfta upp henne och kände "men gud hon har fött" för hon hade blivit galet mycket mindre om magen Flört Lämnar henne i buren med lite gräs och öppnar bodelen. I min lycka får jag se att hela boet rör sig och små ungar "studsar" upp haha. Gud vad glad jag blev Skrattande

Men nu till det "mindre roliga". Antingen är Safir (havanna teddy) pappan eller min lejonhuvade dvärgvädur Leo (brun zobel) för han den rackaren grävde sig in till henne en gång… Men detta kommer att märkas genom färgerna, blir det zobel eller vit rö (om nu Ängla bär på det) så är det Leo, kommer det vit bö eller brunt är det Safir.

Zakarias
0

Åh vad kul :-)

-Greta
0

Grattis! Skrattande

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

Borgbackens
0

Vad kul att de äntligen kom, Grattis! Glad

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

Storkebodas
0

Stort grattis! Hoppas nu på att det är Safir som är pappan. =)

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

Clariiz
0

Grattis till pluttarna! :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tuvullenskaniner
0

Vad kul :)

[Juliaammouri]
0

vad kul grattis! hoppas på mer bilder på småttingarna Kyss

[lolloita]
0

Grattis till småttingarna! Ska bli roligt att följa dem! Glad