(K) Kaninkull leverans klara augusti.
Jag är en tjej på 15år som nu fått tillstånd av min mamma att köpa en teddyvädur. :D Jag söker en seriös uppfödare som ska ha en teddyvädur kull leverans klara i början av september. Och jag vill att kaninungen har härstamnings bevis. Är det någon här som planerar att ha en kull då? Jag skulle vilja att kaninungen jag får är: Hona Vit med blåa ögon Eller winertecknad med blåa ögon Egentligen spelar färgen ingen roll,men blåa ögon är ett måste ;) Jag planerar mitt kanin-köp redan nu för jag vill verkligen ha den här kaninen resten av denna liv och inget får gå fel. Priset på kaninungen spelar ingen roll. Men som sagt är det någon som planerar kull då så hör av er, jag skulle gärna vilja se bilder på mamman och pappan också. Jag bor i Stockholms området! :) Kramis
Slutet av Augusti - början sv september menade jag. Ser nu att jag skrev olika i annonsen men i allafall. :)
Det är inte helt omöjligt att jag har någon kull då…kika gärna in på hemsidan!
Vilka söta kaniner! :) Vet du om man kan sätta ut en kaninunge i utebur i september?:)
Jag tror att jag ev. kommer att ha en kull i sensommar 
Men kan inte lova något om blåögt, har en vit hona som är blåögd men hanen är inte det så det är slumpen som avgör.
_Kika på min hemsida som står här under ^^
Finns i Gävleborg.
_#3 Ja det kan man nog beroende på vart i landet man bor. Men i September brukar det vara rätt varmt, mina föds iaf. utomhus så det går oavsett årstid.
Möjligt att här med finns vit Till senhösten:) Rena Teddy Dvärgvädurar. Har en vit HONA nu som är åtta veckor nästa vecka. Men där är lite spekulationer på henne. Men du får följa Hemsidan och Givetvis varmt välkommen.
Det är en underbar ras, så jag förstår om du fastnat för den här sorten.
Annika// http:/violens.teddys.weebly.com/
Även jag kommer förmodligen ha kull vid den tidpunkten :) Båda föräldrarna är wienertecknade, så vit blåögt/wienertecknade kommer det bli!
Min hemsida är www.borgbackens.weebly.com.
Bor i Gävleborg, men transport är ju inte alltför svårt att ordna 
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥