Mitt lilla mystroll!
Måste bara berätta hur söt Yuki var idag.
Vi hade varit ute i sele ett tag (och han är hur duktig som helst!) innan jag satte mig ner med honom i knät och gosade i flera minuter. Plötsligt hörde jag något konstigt ljud, som om någonting knäppte. Jag såg mig omkring innan jag tittade ner på Yuki och insåg att det var honom ljudet kom ifrån. Och vips kom jag att tänka på en artikel på kif som jag läste alldeles nyligen där det står att kaniner malar/knäpper med tänderna när de tycker att någonting är riktigt mysigt! Blev så himla glad då det måste betyda att Yuki verkligen måste tycka om att sitta hos mig.
Brukar era kaniner göra så? :) Hade faktiskt aldrig hört någon kanin ge ifrån sig det ljudet innan!
Oh ja, och det är sååå mysigt ljud tycker jag :) Morfar Leandro gör så jämt när han är i knät, mysgubbe :)
Klart att Yuki tycker om dig, kunde inte fått ett bättre hem :)
Ljustadalens kaningård
Verkligen! Åh, fina Leandro :)
Tack så mycket Helene! Så glad jag blir av att få höra det :')
Baby gör så i perioder. Periodvis knäpper han med tänderna, periodvis tvättar han mig, periodvis vägrar han sitta i min famn och biter mig om jag håller honom för länge. Hah ^^
Vad konstigt att han beter sig så olika! Hoppas att de "bra" perioderna är längre.. ;)
Jepp, mina gör så också haha (a)
& självklart han tycker om dig, du är ju helt underbart snäll mot både människor & djur :]..
#5, Aw, gullunge! ^^
Muffin och Dexter är experter på att knapra och slickas ;) Muffin slickar sig själv medans Dexter putsar på mig :)
Nessie har bara knaprat några få gånger, hon klarar av att bli klappad ibland, i buren ;)
Emma
Gud vad fin han är! :)
#7, Så mysigt! :)
#8, Tack så mycket! Det är han verkligen ^^

Han är så himla fin, påminner mycket om min Balder i pälsen. Men det är ju så en teddy ska vara :)
#10, Tack så mycket! :) Din Balder är också så grymt fin.
Myspojken då! :D
Alfred gör så väääldigt ofta, Saga gör så ibland.
Melvin har jag bara hört göra så nån enstaka gång, han brukar slicka på mig istället, haha.
Min teddy brukar också göra så!:) min första tanke var att hon hade bettfel eller liknande så jag blev jätterädd, men sedan insåg jag att hon gör så bara när vi myser och då klickade jag runt på kif och såg att det är ganska vanligt!:)
/Isa
#12, Åh, dina myskaniner! :')
#13, Haha, jag blev också lite rädd först innan jag kom att tänka på den där artikeln ;)
ha, det brukar min kanin också göra ;)
#15 För gammal tråd, kolla hur gamla de är innan du skriver….
Man måste väl få skriva i gamla trådar också? :)
Dock ledsamt att läsa, älskade Yuki…
#17 tänkte mest bara på att du kanske blir ledsen om man skriver i gamla trådar om yuki..
#18, Vad fint! Och det är klart att det är jobbigt att läsa, men det visste ju inte #15 :)
#19 nej det tänkte jag inte på :$