Bidrik & Maximum , bildtråd !
igår kom mina små älsklingar Violens Bidrik & Östergärdets Maximum , är såå glad & har längtat så mycket efter dem c':
tänkte starta en liten bildtråd , va snälla & inte kommentera förens bilderna kommer upp 
Maximum: har tyvärr inte fällt öronen änn men dem är på god väg ner (han bor inomhus för tillfället)
nu kan ni kommentera , fler bilder kommer , måste bara stämpla dem 
Kul! :) Riktigt fina var dom!
Roligt!
Så söta de var båda två! 
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Sötisar där!
Så roligt att du har fått hem dina tussar nu! 
Åh, så fina..
Och Bidrik som kommer från mig från första början.
Så snygg och mysig han är:) Han var då verkligen så himla go då han åkte här ifrån till Julia. Och nu är han där på bild, hos dig.
Maila mig gärna.. Söta Bidrik. Julia sa att han skulle komma till ett så bra hem, och tänk..Jag tror henne verkligen.
Så fina de är! =)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
tack alla ! 
#9 , åh han är så himmla mysig & lugn ! det är sjukt , han är som en liten trasdocka , han är underbar & sen hans lilla wiener teckning som är så himla charmig 
kan om du vill , försöka knäppa nya bilder på honom imorgon & skicka till dej 
Ser ut som att de har det jättebra hos dig Alice!
Hoppas att allt går bra nu! 
#12 , dem verkar trivas iallafall , dem är så keliga & lugna 
hoppas jag med , kram !
Vad bra! =) Glad att de kom till dig! Kram!
Jag är så glad att jag fann dig Alice och han ser så fin ut Bidrik hos dig.. Och är det någon jag har fått förtroende för så är det Julia. Så när hon sa att de skulle hamna hos dig så var jag inte orolig. För sådant hjärta finns det i hos Julia. Och han ser då verkligen super läcker ut. Du får så gärna knäppa av lite bilder på honorm, det är alltid roligt att se. Har du tänkt avla på honom, eller du har de som sällskap?
Glad Påsk, alla Teddyvänner här
#15 , jag tar hand om han & alla andra mina kaniner som om dem vore mina små bebisar ! kaninerna går alltid före oavsett vad. tänke avla med han & min vit blåögda tös Celeste , hon kan du hitta på min hemsida , planerar en parning mellan dem om ca två månader 
tog ett par bilder på honom innan idag , här kommer några 
Sååå söt han är. Vet inte vilken hemsida du har:) Men verkligen fina bilder på honom, och TACK för du visade upp honom. Värmer mitt hjärta ska du veta..
TACK…vännen..
Så fin han är! Jadu, den pälsen tovar sig på bara en dag speciellt bak vid rumpan, så håll efter noga där :)
#21 , ååh , det är lugnt ! han är så himla charmig den lilla krabaten & så kelen av sej 
#23 , jo såg det , men han är lite nerklippt vid rumpan & under hakan nu