Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettbildtrådar
Läst 2529 ggr
[Wera]
0

Konstruktiv kritik

Bildtråd, lägg in en bild som du vill ha (konstruktiv) kritik på. Den som ger kritiken lägger därefter ut en ny bild som en annan ska ge kritik på, osv. Glad

[Wera]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar med en bild då Glad Första gången jag använder manuell inställning, dock ingen teddy Flört

Borgbackens
0

Jättefin bild, söt kanin, bra skärpa! Ända minuset är bakrunden, lite rörig kanske. Glad

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

[Wera]
1

#2 Tack! Ja det är ju radhusen i bakgrunden som "blir för mkt" kan jag hålla med om Flört Lätt hänt när man bor i ett bostadsområde haha :)

Hrliga "skogsfärger" Glad Bra skärpa "framtill" (i förgrunden, ex. växterna) men hade velat se mer skärpa på själva kaninen (som ska vara motivet?), tycker om att bakgrunden är "suddig"/oskarp till skillnad från resten! Blir lite kontrast. Synd med gallret i bakgrunden dock Flört

Ingen hödjarbild jag lägger ut nu, men lite rolig p.g.a. vad han gör hehe Tungan ute Ingen teddy denna gång heller, dom vill inte fastna på bild så bra x)

Borgbackens
1

Haha, vilken ögonblicksbild :D Han såg jätterolig ut Nalle x)
Hade fokusen legat på huvudet, och gallret plus Rania inte varit där hade den varit asläcker! 
Fina färger!

Ännu en bild på Alissa ^^

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

westernteddy
0

#4 Fin bild, du fångade verkligen ögonblicket! :) bra i bakgrunden och så. Det ända minuset va att det stickte upp lite barr eller gräs framför kameran så det vart svarta sträck på kaninen.. :)

En bild på betty <3

[Wera]
0

#5 Synd att bilden är så suddig, något för mörk (kanske därför bilden blev suddig) och skulle vilja se mer av bakgrunden (kameran är "för nära") samt att kaninen inte "tröck ihop sig" lika mkt - att den såg lite mer vaken ut Glad Ett plus skulle varit om tonen var lite varmare, nu känns den lite "kall" Tungan ute Det går dock att redigera om man vill.

denice95
0

Väldigt fin bild, fin himmel med bra ljus, ett minus som jag kan tycka är att det stack upp en kant där fram vid kaninen :)