Färjbackens
Har sett att det är fler än jag som har teddysar ifrån Färjbackens i Dalarna! :) Vore roligt att veta vilka som har nån kanin därifrån. 
Jag har 2 som kommer därifrån, men den första är inte av hennes uppfödning.
Prisma, hona, teddy, blå brokad. Född 050707. Hennes föräldrar heter Viggo o Freja och är båda Danska importer.
Färjbackens Teddy, hane, teddy, gul. Född 050808. Hans föräldrar heter Jörgen och Butterfly. Jörgen är Dansk import och Butterfly är från Tyskland.
Båda är så goa i sättet och helt underbara! Jag är helt såld på dessa härliga teddysar! 
Vem vet, det kanske finns syskon eller barn till tex Teddy här?? Vore så kul att veta! :)
Jag har köpt två stycken kaniner från snälla Ewa! :)
Den första har inte Ewa fött upp men nämner båda!
Fablerna's Choko Latte, havana wienertecknad teddyvädurshane!
Färjbacken's Brownie, havana wienertecknad teddyvädurshona, E: Färjbacken's | Noblesse U: Maddie

#1 Vad roligt!! Hur gamla är dina två? Ja, Ewa är jättetrevlig!!! Hennes kaniner likaså!
Mina köpte jag som vuxna, när Ewa avlat klart med dom. Prisma har fått nån kull och Teddy är pappa till några oxå. Ska försöka fixa foton till den här datorn, så jag kan lägga in bilder på mina fina teddysar!
#2 Brownie är 5 månader och Choko fyller 2 år i Oktober :)
Så Choko har haft några kullar ^^, och Brownie ska få sin första i höst!
Håller med, Ewa och hennes kaniner är jättetrevliga!
Har ingen från Ewa. Men hon hade hand om min kanel hona Isa i någon dag.
Men åh Bytterfly är gösnygg! :D Nu måste du visa bilder på dina sötngar :)

#3 Tror Ewa har en efter Choko kvar, kollade hennes sida igår. Kul att Brownie ska få en kull i höst! :) Jag har aldrig avlat nåt på mina. Var sugen ett tag att ta en kull på Prisma, men ska inte ha flera kaniner, och tar jag en kull, då vet jag ju hur det blir! ;)
#4 Ja Butterfly var supersnygg! (tror inte hon lever längre tyvärr..) Ja, jag ska fixa bilder på mina två gosingar. :)
Jag har en vit BÖ kille från Färjbackens. Han fick konstigt nog inget namn av henne. Men jag har döpt honom till Jinx. Hans föräldrar är Angel och Speedy. Sen har även min syster en kanin därifrån, japantecknad svart/gul wiener. Han fick inte heller namn. Vet inte föräldrarna till honom då vi inte fick härstamningsbevis med.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#6 Vi fick döpa Brownie själva :)
Det brukar man få göra ^^,
#7 Hon frågade inte om vi ville de 
#5 Jaså inte? Men Butterfly finns ju på hennes hemsida.

#9 Ja hon finns med på hemsidan, men jag har för mig att hon inte lever längre.. Ewa kanske vill ha kvar bilden ändå.. Bara för att hon tyckte så himla mycket om just Butterfly. Hon sa att hon var så speciell för henne.

Jag har också två ullbollar från Ewa. Sötnosarna heter Färjbackens Miramis (vit) & Färjbackens Melinda (weiner) och är födda 080513.
far är : Dream
mor är: Cream Latte
"Missan" och "Melli", som jag kallar dem, var runt 4 månader när de flyttade hem till mig och de är helt underbara ullbollar med kanonbra temperament och lättskött päls!
( Missan har just nu bebisar som är 2 v. gamla och hon är en fantastisk mamma som tar hand om sina 5 ungar utan problem, trots att det är hennes första kull!)

#11 Vad kul att det finns flera här som kommer från Färjbackens! :) Dom är jättefina dina ullbollar, Tittiman!!! :) Roligt med ungarna oxå!
Ingen som har Färjbackens Teddy med i sitt härstamningsbevis?
Eller som har Prisma med i sina papper?
Båda är ju föräldrar och 4 år, så det finns ju avkommor efter dom. :)

Jag har haft 2 teddysar från Ewa, som är helt extremt trevlig =) Den första var efter Choko-Latte och undan London, han är nu i kaninhimlen. Min nuvarande, som jag döpte till Joker, har Speedy och Miranda som föräldrar. Båda är supersnälla och det har verkligen ärvts ned till Joker :) Snällare kanin får man leta efter.
Har bara dåliga bilder på honom tyvärr dock :/
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
#16 Vad tråkigt att Choko Lattes son är i kaninhimlen :(
Äger nu Choko Latte och gud så underbar han är :) <3
Jättesöt Joker är!
Äger en vit blåögd som kommer därifrån, Färgbackens Angel (f.ö. mamma till Jinx inlägg #6)
Skulle vara teddy enligt henne, men när hon kom till mig var hon en jättetydlig peking :-(
Jättemysig är hon iallafal :-)
Ljustadalens kaningård

Hej
Jag är lycklig ägare till Färjbackens Snöboll, vit blåögd.
Han är född 2/3-08 och e.Mascot u.Pertati
Han är en helt underbar go liten kanin.
//Gitt
Gitt
#19 Nämen oj så det är du som har honom! Vad kul! Vet att Sandra sa att hon lånat bort honom till någon som hon kunde låna in honom när hon ville igen. Så antar att det är du då? :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

# 20 jo ,visst är det jag som har honom. Sandra tyckte att han skulla
passa mina honor bra. Som också kommer från henne.
// Gitt
Gitt

Jag har Färjbackens Honey här hemma :) Det är hon på min profilbild.

Åh vad roligt att det finns så många från Färjbackens här!! 
Puttar upp den här tråden då det finns nya Färjbackenkaniner här 
Ja, mina två godingar. Twix och Brum. Brum fick jag döpa själv och Twix är ju vuxen så han hade ett namn. Butterfly är död. Det står in memorial eller nåt sånt på hemsidan. Teddy är det samma kanin som Teddybear? I sånt fall har han en dotter hos Jenny på Justadalens kaniner.
#25 Brum… Mums!
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Jag har ju också en Färjbackare här hemma :)
Han heter Färjbackens Willow!
Havanna wienertecknad med blå ögon
Mamma heter Årsgränden Glimra
Pappa heter Sunnerstas Frippe
Han är världens mysigaste lilla kille :)
Harju bara haft honom i en dag men iaf (A)
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Han är en tio poängare i wiener aveln kan jag tro!
Vem då? Willow?
Japp! Havanna, bläs och blå ögon….
#30 Som kan fälla av ;)
Ja, förvisso, så är det ju. Men kan är suuuper söt i alla fall!
#32 Man smääälter :A
hahah..tack :)
Han är en riktigt sööötnoos!
För gammal tråd , men har någon en peking teddy som är född 2009 i december från färgbackens?