Årets första kull!
Årets första kull har anlänt till oss 
Ser ev ut att ha blivit två japantecknade siameser, vilket känns kul eftersom det är ovanligt. Men inte säkert än då de bara är 1 vecka gamla än. Men ljusa färger o mycket wienertecknat blev det. Flera gul/svarta japan wienertecknade..
Bilder o mer info om kullen finns på hemsidan. www.eklyckanskaniner.se
grattis :) små söta och goda godisbitar!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Vad roligt! Jättefina hela högen! :) Lycka till med de!
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jag är väldigt intresserad av japansiameserna om det är en hona! 
#7 Fick ditt mail också, du är uppsatt på intresselistan

#8 Stort grattis Erika till den fina kullen
. Kommer bli otroligt vackra!!
Kram Madde/solvikenskaniner
Grattis! :D
I give you all my love, rabbits...<3
Stora grattis!!!
Grattis!
Spännande med lite ovanliga färger också. ;)
Kram Elsa
Medarbetare på Teddykaniner i fokus
Tack allihop! Nya bilder kommer på hemsidan efter helgen!
Det är visst tre japantecknade siameser med o utan wiener unge nr 1, 2 och 5. Nr 4 är helt klart gul/svart japanwienertecknad. Nr 3 är troligen också gul/svart japan wienertecknad, men det svarta är mera åt det ljusgrå hållet, så jag vet inte riktigt vad man ska kalla färgen. Men jag lägger ut dem på bild om några dagar så får snälla Madde hjälpa mig (tack o lov att hon finns :) ) De har förändrats så mkt på dessa dagar så ni kommer knappt känna igen dem på nästkommande bilder. Så enormt söta. Den översta siamesen är jättevacker. Så fint när det är så mkt vitt på o så när det skiftar med det gula o svarta. Å så de "beiga" öronen. Den är min favorit hittills :)
#13 Åh ska bli så spännande, hoppas på en hona med wiener! 
De blir säkert superfina hela högen! Verkligen kul med så olika färger och ovanliga! Kan tänka mig att de redan har ändrat sig sen du tog bilderna. Ska bli spännande att se dem nästa gång du tar bilder!