Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettallmänt
Läst 2142 ggr
Accipiter97
0

Uppfödare se hit!

Hej!

Nu har jag funderat på att köpa en sådan här söt teddykanin. Måste bara övertala mamman först Flört

Problement är att jag inte hittar några uppfödare i Stockholms området eller några angränsande län.

Kanske ni har några tips på någon uppfödare som föder upp sådna här sötnosar.

Kram Kram

Storkebodas
0

Är det teddyvädur eller dvärgteddy du är ute efter? =)

Kram Elsa

Medarbetare på Teddykaniner i fokus

[ÖstergärdetsKaniner]
0

Jag har teddyvädurar, http://ostergardets.weebly.com/ Väntar en kull om ca. 2 veckor, Finns på Tjörn, men transport till Stockholm kan ev. ordnas :)

[Wera]
0

Om du kan tänka dig att köpa ifrån andra som inte bor i Sthlm finns ju djurtransport.ifokus som hjälper eller om uppfödaren själv ska till Stockholm. Glad
Jag har ev. en kull om lite mer än en månad, teddydvärgvädur, men jag bor i Gävleborg Tungan ute

Annars dom jag kommer på i närheten av Sthlm är Tussilagons och Moängsvägen (googla dom) men dom har lite stillestånd med kullarna verkar det som? Dom finns i Eskilstuna och Uppsala?? Obestämd

Borgbackens
0

Bor 2,5 timme från Stockholm. Föder upp teddyvädurar :)

www.borbackens.tk är min hemsida. Väntar en kull just nu, väntas komma 22-25 februari.

Om du inte har lust/tillgång till att åka hit själv, finns ju alltid Djurtransport.ifokus, som Wera sa :)

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

Accipiter97
0

#1 Vad är det för skillnad? Glad

[ÖstergärdetsKaniner]
0

#5 teddyvädur har hängande öron och är större än dvärgteddyn, dvärgteddy har uppåt öron :)

denice95
1

Jag har en kull teddydvärgväurar på G nu snart, kolla in min hemsida för mer information! :)

www.coellos.weebly.com

Litenburk
0

Ni som är uppfödare som inte redan står med. Kan ni inte be om att få vara med på länklistan. Tycker inte det är så många bra länkar. Det ärfaktiskt svårt att hitta alla uppfödare..

Mvh Tanja

Borgbackens
0

#8, På www.wienerteddyklubben.webs.com och www.ericas.se/teddy/ kan du hitta de flesta teddyuppfödare :) Vet tyvärr ingen stans där precis alla teddyuppfödare finns länkade..

Hälsningar Johanna ~

Borgbackens
0

#8, Står med vart förresten?

Hälsningar Johanna ~

Litenburk
0

Allra längst upp till vänster på sidan så står det att du är på TeddykaninerIfokus med en kaninbild. Där under hittar du länkar, artiklar, inlägg, medlemmar m.m

Mvh Tanja

Borgbackens
0

11, Aha, där. Enklare om du kollar på Uppfödarregistret :) "Länkar" har inte uppdaterats på ett bra tag. http://teddykaniner.ifokus.se/discussions/4de0dd8ed4ebea52f90031ba-uppfodarregister?discussions-1

Hälsningar Johanna ~

Litenburk
0

Kan vi inte ta och uppdatera länkar nu då?

Mvh Tanja