Teddy dvärgvädursbebisar
Hej!
Har nu i dagarna fått bebisar. Har två kullar tillsalu. Det är Violens Tingeling och sen är det Violens Lilla Grå som har blivit mammor. Båda två har Solvikens Sanzo som pappa. Tingeling fick fyra st. Lilla Grå fick fem st.
Mer information lämnar jag senare, då jag vet kön, färg mm. Men för den som letar, så finns det födda bebisar som är leveransklara i februari.
Åker på semester, så svarar jag inte på en period så lovar jag uppgardera ang bebisarna i början av Januari 2012.
God Jul o Gott Nytt År!! i vår kaninvärld :)
Violens Teddysar.
Tack alla som har visat sitt intresse. Men än går det att ställa sig på kö, om inget så kommer jag göra fler fina parningar i början på året.
God Jul. Samarbetar med www.eklyckanskaniner.se där finns även mina kaniner. Tack Erika…

Kan det kanske finnas möjlighet för en liten isabella bland de små? :)
Ja det är inget omöjligt. Men är du ute efter hona eller hane=) Jag ska helt klart ha dig i åtanken. Om du vill, jag vet inte direkt exakt vad det kommer fram, men ser ut som Isabellfärg ska komma med. Men säg till om du vill vara med o tinga en bland de första. Sen är det inget köptvång. Utan kan ju meddela vad resultaten är om ca 2-3 veckor. Kön färg mm..
Hälsningar Annika på Violens.

Jag har tänkt mig en hona :) Men skulle det dyka upp en isabella-hane, så skulle jag helt klart överväga det också. Så du får gärna meddela när du vet lite mer! :)
är intresserad 
vill gärna ha en med wiener teckning c:
Hej.
Det finns vita, havanna, och mörka ev svart/zobel och med wienerteckning.. Och de är så underbara.
Maila mig om ni vill veta mer, foton ska tas första dagen på året. 2012.
God Fortsättning. annikakarlsson@telia.com
Förlåt skrev fel. Inga havannabebisar kom efter pappan som är havanna. Men jag menar madagaskarfärgad, wienertecknad.
bilder?
Gå in på vår gemensamma hemsida så ser ni bilder under "till salu". Det är Annikas fyra bebbar som finns där. De andra ungarna är det en annan tjej som har. Vi säljer endast de fyra som finns på hemsidan, de andra står inte vi för som uppfödare. Men välkommen in o kika på de fyra finingarna vi har nu. Färger: två vita blåögda, en svart alt. mörk brunzobel wienertecknad, en madagaskar blåögd. Inga kända bettfel i släktleden. Ytterligaren en kull väntas 29 jan (se hemsidan).
Vi samarbetar o på hemsidan finns både mina (Eklyckans) och Annikas (Violens) kaniner. Välkomna in 
mvh Erika
På bilden är de 25 dagar gamla. och som det ut idag så vill jag påstå att där ligger en rad killar som vill komma till bra hem. Den svarta har i pannan lite vitt, och den madagaska har vitt med. Men de andra är kritvita. Blå ögda. Den svarta har bruna ögon.
De lägger öronen mer och mer för varje dag. De svajar, men de är långa och fina. I övrigt väldigt kraftiga o kompakta. Perfekta för avel. Men givetvis för kel med. Men mamman har enormt med bra mat i sig. och de får smyg dricka i mängder av henne.
Åh vad fina 
Ja de är så fina, verkligen. Det är hanar hela högen. Kvar Nu är en vit blåögd hane, och den svarta wienertecknade med bruna ögon kvar. De andra två är tingade. Lite info bara hur det ligger till.