Presentera min teddysar
Hejsan!
Tänkte presentera mina dvärgteddys här :) Än så länge har jag två st men kommer att skaffa fler innom en snar framtid. Så jag håller lite koll här på tillsalu sidan :)
Först ut är Annelie, som verkar vara en hane trots allt så jag vet inte om jag ska döpa om honom/henne eller ha kvar namnet :P
Iallafall, hon är nog ca 12 veckor om jag räknat rätt och är så söt och go :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Sen har vi det nyaste tillskottet som också är en dvärgteddy.
Hercules heter han och jag fick nys om honom via en vän som tog hand om honom och två andra kaniner från en barnfamilj.
Vad jag har fått för uppfattning så är han så försiktig och så himla snäll att han nästan är dumsnäll! Sprattlar inget alls :) Han uppskattas vara kring året gammal.
Sista bilden :)
Just nu bor båda i varsin innebur, men den ena buren är så liten :/ (minmått)
Till våren ska jag bygga en bur med tre fack på höjden som jag kan ha på min inglasade balkong :) Då ska båda få bo stort och så hoppas jag på en nykommling till våren som sagt :D
Jättefina dunbollar du har! 
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jättesööta!!!! 
Söta! :)
Vad fina!
Har du planer på att föda upp eller ska du endast ha dem som kelisar? =)
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
Nej jag ska inte föda upp. Har inte kunskap om det tillräckligt :P känner jag. Eller även om jag skulle haft tillräckligt med kunskap så hade jag nog inte gjort det ändå. Antar att det är ganska mycket jobb med det och att hitta hem till alla små dunbollar hade inte varit lätt. Jag hade velat behålla alla då ju ^^
Dessutom funderar jag på att kastrera båda två så kanske de kan bo ihop? eller vad tror du?
är det två hanar är det igen bra idé att ha dom i lag. hona och kastrerad hane är den bästa om man vill ha dom i lag.
ah, okej! synd.
Ja verkligen dom är kanon fina i alla fall :)