Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettavel-och-kaninungar
Läst 1680 ggr
Amisajamais
0

(K) Dvärgteddy hona

Hej, söker efter en Dvärgteddy hona för att bygga en uppfödning med. Har en blå hane sedan tidigare. Har sökt men hittar inga uppfödare? Tack för hjälpen! Emelie

[Wera]
0

Det finns ett register, "Uppfödarregister" som är nålad. :) Dock finns det få dvärgteddyuppfödare nu konstigt nog. Kul att fler får upp ögonen :)

Violens
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej

Jag har kanske en Teddyhona som med Stor wienerteckning kan vara av intresse=) Maila mig i såfall så ska jag berätta om henne.

Mvh annikakarlsson@telia.com

Teddyvide
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh vad synd att min lilla tjej precis blev tingad! Hon hade varit perfekt till detta. Men hon får ju ett annat bra hem ändå.

Om du är intresserad i vår eller senare så ska jag ta fler kullar, kolla gärna min hemsida www.storkebodaskaniner.weebly.com.

Var finns du förresten? Kul att du ska satsa på dvärgteddy, kan varmt rekommendera rasen! Vill gärna följa hur det går för dig. =)

Weinertecknade dvärgteddys i olika färger

www.storkebodaskaniner.weebly.com

Amisajamais
0

Tack så mycket för era svar! Finns strax utanför Hörby (mitt i Skåne!). Bygger en hemsida för kaninerna, lägger ut länk så fort den är klar! Är himla nöjd med mitt rasval, Dvärgteddy's är ju fullständigt underbara!