namn på Färger !
Kolla på www.kaninfarg.se annars :)
Sidan som Wera närmer är otroligt bra om man vill lära sig om färger! :)
Tycker också att kaninen på bilden ser mer isabella ut än blå, har du fler bilder?
#1 #2 #3 #4 #5
tack så jätte mycket för tippset !
det uppskattas 
#6 jag har fler bilder , jag kan lägga ut :]
#8, Gör så. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja jag skulle nog vilja säga isabella :)
Vrf bor den med en chinchilla? xD
#12 , okej :)
för dem trivs jätte bra ihop , men dem bor inte tillsammans hela tiden , dem bor i uteburar på natten & lite på dan :)
OT
#13 Men chinchillor och kaniner är ju helt olika arter och lever på helt olika sätt x) Chinchillor lever inomhus i värmen… de ska oftast ha höga burar med sitthyllor och olika våningar :P Hur får man ihop det, att kombinera kanin och chinchilla så att båda trivs och får ut det dom dagligen behöver? :)
Bara nyfiken… & chinchillor ska väl leva minst två och två med samma art, precis som marsvin.
#14 nej det trivs jätte bra tillsammans & chinchillor kommer uppe ifrån Aperna & tål vintrar & alla väder .. :) & dem är i stora flockar där dem kommer ifrån.
& vår bur som vi har är större , denna bilden är dem inne i ett hus som dem kan gömma sej i när det regnar osv.. så dem trivs jätte bra. 
När det gäller just teddysar så är det ju dock väldigt svårt när det rör de gula färgerna. Samt att importer ofta har stamtavlor som översätts fel.
Kom ihåg… att det inte finns någon färg på svenska som heter creme, apricos, lax, feh, etc etc…. Ofta finns det ett bra svenskt namn på färgen.
Exempelvis feh = egern.
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
#17 Jag vet att aprikos ex. brukar kunna vara både madagaskar och ingå i "gul/*** japan". Men vad är lax? och Creme vet jag brukar användas i "gul/*** japan" om dom är väldigt ljusa. Ex. min gul/blå japan sägs vara "creme". Men vad är "creme" i svensk benämning? Jag tycker många uppfödare utomlands brukar använda olika uttryck till olika färger hela tiden och om det finns två "gul/blåa japaner" kan de heta både "creme/blå" och "gul/blå" beroende på färgton även om båda är samma…
Lax är ett svenskt hittepå, har sett det på allt från viltisabella till siameser….
Creme brukar motsvara en ljusgul nyans. Används för siameser och ljusa japaner oftast.
Aprikos kan vara vilken gul färg som helst :).
En djungel!
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
#21 Gul/svart japantecknad wienertecknad skulle jag säga. Väldigt dålig bild men jag chansar.
Den ena, till vänster, är gul/svart japantecknad. 
Den andra är inte madagaskar, men antingen japantecknad (gul/svart eller gul/blå, har svårt att se skillnad när den är ljus) eller brokad av något slag?
Fina!
#23 Svart/gul japanholländartecknad ser den ena ut att vara medan den andra ser ut att vara enfärgad svart/gul japan med slöja (där av att den liknar madagaskar).
tack # 25,24 och 22 :)då vet jag