Teddykaniner iFokus

Teddykaniner

Etikettavel-och-kaninungar
Läst 3755 ggr
Jennifer94
0

(K) kaninunge

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej allihopa,

Vill ha en kanin och helst en dvärgvädur. Spelar ingen roll vilket kön eller färg. Undrar om det finns någon uppfödare i närheten utav borås :)

Har haft kaniner innan och har även en hund och en katt just nu. Vill ha en väldigt tam kanin som älskar att kela och som både går att ha ute och inne :)

Hör järna av er om ni har vad jag söker :D

Mvh Jennifer

[Wera]
0

Dvärgvädur eller teddy dvärgvädur? :) Om du vill ha en "normalhårad" så titta in på kanin.ifokus och dvargkanin.ifokus :)

Zakarias
0

kolla på blocket också :-D

Jennifer94
0

Har kollat på blocket men inte hittat någon som jag verkligen fastnar vid.. :/ Det spelar ingen roll vad det är förnågon när det gäller håret :)

Zakarias
0

Kolla in på http://www.skaf.info/ där kan du hitta uppfödare av dvärgvädur

Jennifer94
0

okej tack

HolyFuck
0

Hej! Jag finns i Göteborg! Jag har en dvärgvädurshane, en blandrashona, två leonhanar, en lejonhona, en hermelinhona. Har ett omplaceringshem, och kan även sälja med bur och tillbrhör :)

Jennifer94
0

okej hur gammla är dom?

[Wera]
0

Jag har skickat ett meddelande till dig

HolyFuck
0

#7 Mellan 5 månader och 2 år :)

Jennifer94
0

#9 okej har du någon kaninunge som är hona? :)

HolyFuck
0

#10 Kaninungar har jag bara hane av. Men ev så är en hona dräktig, och då kan det ju dyka upp där. :)

Jennifer94
0

Okej har du någon sida eller något man kan kolla på eller så?

HolyFuck
0

Kolla kibas kaninomplacering på facebook :)

Jennifer94
0

Okej :) ska jag kolla nu med en gång :D

Jennifer94
0

Vilken kaninhona är det som du tror är dräktig? :) Kan du skicka till mig när du vet säkert om hon är dräktig? Men vill gärna veta nu vilken hona det är så jag kan kolla på Facebook på henne :)

Teddyvide
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har annars en jättefin dvärgteddyhona. Hon är en perfekt sällskapskanin, jättetrevlig och kelig. Bianca heter hon.;)

Weinertecknade dvärgteddys i olika färger

www.storkebodaskaniner.weebly.com

HolyFuck
0

#15 Det är Moa som troligtvis är dräktig. och pappan är isåfall Kinen. Så det skulle bli små lejonungar :)

Jennifer94
0

Hur gammal är kaninen på bilden som du skickade? :)

Teddyvide
0

#18 Vem frågar du?:) Bianca som jag skickade på bild är snart 6 veckor. En riktigt go tjej!;)

Jennifer94
0

19# Det va dig jag menade.. :) Vart finns ni?

Jennifer94
0

Oj såg att du bor i växsjö.. Lite långt tuvärr för har inte körkort :(

Teddyvide
0

#21 Det finns frakt upp till Eskilstuna, Göteborg och ner till Helsingborg + några andra städer än så länge, och det går säkert att lösa på något sätt. Var bor du?

HolyFuck
0

Jag beräknar kaninungarna till helgen. Hon har börjat boa, så såvida hon inte är skendräktig, så är det inte så långt kvar nu :)

Jennifer94
0

22# Bor i borås..

23# ååh.. Va kul du får skriva direkt när hon har fått dom :) Hoppas att allt går som det ska o att inget händer på vägen :)

Jennifer94
0

22# Men det är ju inte så långt ifrån göteborg isåfall :) Kostar det extra? Vad tar du för henne?

Teddyvide
0

#25 Hon kostar 500 eftersom att hon är av en ovanlig ras + att jag har jobbat väldigt mycket med dem. Hon är ju väldigt tam och så.

Det är inte jag som ska upp till Göteborg utan en nära vän till oss så jag vet inte om hon vill ha några pengar. Hon kommer inte vilja ha mer än 50 iallafall.

Jennifer94
0

okej ska prata med dom andra här hemma och se vad vi kommer fram till.. För vi vill helst inte betala så mycket för kaninen :/

Teddyvide
0

#27 Jag kan förstå det. Dock är ju inte priset det viktigaste utan hur bra kaninen verkar bra för er. =)

Jennifer94
0

Klart :)