(S) Intressekoll Dvärgteddyungar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I höst kommer troligtvis vår första kull dvärgteddy! Det blir mellan Tasha och Vide, två sötisar båda två.
Färg och Teckning: I kullen finns bl.a chans till japantecknat/gula färger men också svart, blå, egern och havanna skulle kunna komma. Stora weinertecken lär det bli, holländarliknande.
Ögonfärg: Blå & bruna, pappa Vide har blå och Tasha har bruna men hon bär på blå ögonfärg.
Päls: Bör bli teddy men jag vill inte garantera något.
U: Färg: Gul weinertecknad
E: Färg: Lux weinertecknad
Födelsedatum: I september någon gång tror vi.
Kullstorlek vid födsel: Skulle gissa på att det blir 2-4 ungar.
Leveransklar: I november
Finns i: Växjö, småland men transport bör gå att fixa.
Pris: Beror lite på kön och färg, men mellan 350 och 450 skulle jag tro.
Kontakt: Besök vår hemsida www.storkebodaskaniner.weebly.com. Om ni är intresserade så hör av er, så skriver jag upp er på intresselistan. Har redan ett visst intresse för kullen, och eftersom att de inte lär bli så många så lär de ta slut ganska snabbt.
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
Här kommer en till bild på pappa Vide:
Kan också tillägga att jag tror att temperamentet kommer att bli riktigt bra i denna kullen! Vide är helt underbar, aldrig rädd eller aggresiv, när man bortsar honom sitter han och slickar en på armarna. Matglad är han också den lille killen.
Jättefina teddysar! Blir spännande att se vad de får för bebisar! 
Ja, det blir spännande att se!;)
Hoppas att allt går bra och så också, det är ju Tashas första kull. Men de flesta dvärgteddys tycker jag nog brukar vara väldigt duktiga mammor!
Jag hoppas också det går bra, skulle vara roligt att se fler dvärgteddys i Sverige! 
Håller med! Jag tror att jag ska importera några tyska djur i vår, så att det kommer in lite nytt blod i rasen.
Spännande!