Är Kakan lejon? :)
Hej på er! Jag har en enkel fråga till er, vad tror ni om Kakans päls? Han har fällt otroligt mycket, det ser liksom ut som att han har en kjol numera. Jag vet inte om han kommer att få tillbaka päls eller inte, Kakan är ju bara ett år gammal ganska så precis.
Det är lite intressant! Tror ni att Kakan är lejon? Jag minns när Baby fällde vid samma årstid, då blev han alldeles tunnhårig på vissa ställen. Men han fällde inte på samma sätt… Nu är Baby full av päls, och de båda ser ut att vara av två olika raser. 
Man blir inte klok på detta, ellerhur?
Mig spelar ingen roll vad de är för ras, men det kan vara kul att veta vad ni tror.
Mamma till Kakan: Wienzha (uppfödare Chantys, Holland)
Pappa till Kakan: Aslan (uppfödare Cheyennes, Holland)
Jag tror att hon är lejon. även om hon får tillbaka en del av pälsen.
Ja du, det tror jag med faktiskt. Lite synd för teddyaveln återigen, med tanke på att de är fina importer. Men för keldjursägare som mig så spelar det ingen som helst roll. :)
Jag tror precis som Rozza :)
Ja det är verkligen tråkigt att det ska behöva bli så på importerade djur men det är lite som att "köpa grisen i säcken" alltså man vet inte vad man får.
Jag köpte en hona för nått år sen som jag köpte osett där uppfödaren sa att det var teddyvädur. Men när jag fick hem henne vist såg hon ut som en teddy men jag hade det på känn och bad om och få se bilder på föräldrarna då visade sig att mamman ja hon var teddyvädur och finns med i registret på teddyklubben men pappan var en lejonhuvad rex dvärgvädur. Lite trågigt att hon inte kunde vara ärlig från första början tur nog la jag inte ut en förmögenhet på henne och en otrolig bra kanin fick jag ändå men det var ju ingen teddy men nog med päls ändå kändes lagomt.
Tror också lejon
Men han är så söt ändå!