Era teddykaniner!
Jag skrev en sån här tråd förra sommaren också, men jag vet att det har ändrats en hel del sedan dess så nu kör vi på en ny 
Berätta om era guldklimpar! Var kommer de ifrån? Hur är de? Vad tycker de mest om att göra?
Bifoga gärna nyknäppta bilder med!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har min lille Solvikens Deniro. ;) Kommer från Madelen Eriksson, Solvikens kaniner. :)
Helt otroligt lugn & snäll, är som en liten trasdocka! Kommer fram & klättrar på gallret när man kommer & kryper gärna upp i halsen & vill gosa när man håller honom. Min första, men inte sisita, teddy. :)
Lilla Deniro med hans finaste rosett på bild. :)
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
Jag återkommer så fort jag har knäppt lite nya pics! ;)
Alla har så väldigt söta tussar! 
#2, Måste säga att Deniro verkligen är lite av en favorit
Han påminner lite om min avlidne Yuki<3
Min fina tuss, Tussilagon's The Ruined Puzzle
Kallas Puzzel (eller Puzzla, Puzzeltuss, Älsklingstuss…). Jag har varit förtjust i Puzzel sedan hon flyttade till min vän Angelica. När jag sen var tvungen att avliva min älskade Yuki fick jag ta över Puzzel av henne (tusen tack!).
Puzzel är världens mysigaste och snällaste teddytjej! Man kan göra verkligen vad man vill henne utan att hon protesterar. Jag ska stå hur länge som helst och klappa på henne i buren medan jag matar henne med maskrosblad. Hon har också visat att hon kan hoppa, när hon vill!
#7, Aww, Vila i frid ♥
#8, Så söt! Älskar färgen 
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
#4 Vad söt!!
Vilken färg har den?
#10 Tack! Svart/gul japan, syns dock inte på bilden
/Isa