Minakramungar
Den 17/4 fick min älskade Mina smått. Fem ungar, varav 4 var levandes hittades i ett varmt och mysigt bo. Nu är ungarna snart tre veckor och är hur fina som helst. Mamma är Cheyenne's Mina och pappan är Tussilagons Lilla Kram. Ungarna förväntas såklart få ett urmysigt temprament och päls.
Färgerna är en svart, en ljus blå zobel, en mörk blå zobel, den sista är viltblå/blå otter.
Är man intresserad av en tuss kan man kolla hemsidan, tallvagens.tk eller maila på tallvagenskaniner@hotmail.com =)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Iiih så fina :D
#5 Tack så mycket! :D
Josefin, såna här trådar borde vara förbjudna! 
jag blev helt kär i ottern/viltblåa
om det visar sig vara en flicka så måste jag nästan åka ner och titta på sötnosen, och kanske kanin-nappa den
har du några intressenter på min förälskelse? 
Håller med Sofia här, dessa trådar borde verkligen vara förbjudna!
Du har då fått en otroligt vacker kull vännen min 
De är så himla söta och mysiga! 
#8 jaa jag var ner idag och tittade på dom och snacka om underbara!! jag blev helt bebissjuk! Ett under att dom inte hamnade i min väska 

Naaw vad söta!! Har du många intresserade?
/Isa
Hmm, min kommentar verkar inte vilja skickas 
#7 Hahaha, Sofia! Jag gillar din kommentar starkt! Men nu har du ju sett sötnosarna live också 
#8 Åh, vännen tack! Det värmer när du säger det 
#9 Ja om de är!
#11 Tack! Nej inte för tillfället, har inte visat dem så mycket innan de blev könsbestämda 

Bra könsfördelning ;)
#14 ja men verkligen! Jag har alltid fått lustig könsfördelning, i en kull blev de 5 honor och 1 hane, och i en annan var det 3 hanar och 1 hona :p

#15 Har mestadels fått hanar vilket är mysigt det också men dom är ju aningen mer svårsålda än honor som går åt som smör i solsken :p
Herrejösses vilken underbart vacker kull du har fått min vän! Oj oj oj säger jag bara, finns inte ord som kan beskriva hur fina de är.
"Viltisen" var ju bara för maffig och fin, åh.
Åååhh, blev sjukligt förälskad i Near Wild Heaven! Jag dör!
/Isa
Åhh, minipuss!!
De är så himla fina vännen 
#17 Min Nova!
<3
Hur är de i temprament? Vilka är busiga och vilka vill mysa, osv?
/Isa
Åh, stort tack alla fina! 
#25 Klart kan jag berätta mer! Alla fyra är helt klart myspölar allihopa! Men den svarta, ojojoj, han vill alltid sitta och mysa. Även om syskonen brallar runt på golvet. Han gillar att vara där det är som trängst, så som i tröjärmen, under hakan, i nacken! Riktig liten charmplutt!
Nova är en liten blandning. Hon myser gärna ett tag, sedan ska de busas. Sen kommer hon tillbaka och sen börjar det om igen. Hon är för övrigt tingad till Sofia =)
Zoblarna… Där har vi busarna! Även om de också gärna sitter i famnen så älskar de att springa runt på golvet. Gärna lite längre än tillåtet ;) Men självklart uppskattar alla fyra en låång stund mys! 
#26 Aww… Sjukt sugen på en unge!
/Isa
Hur går det för dig?
/Isa
#30 Pluttis har blivit en riktig ståtlig grabb! 
#32 Min! Längtar tills hon får flytta hit <3
#34 Myyysgrabben! 
#37 Hon blir bara finare och finare vännen 
Gratta alla från mig Josefin! <3
#38 Det ska jag absolut göra, Tack fina du 
De är så galet fina och mysiga heela högen! 
Är jättesugen på honan som är till salu…!
/Isa
#41 Ja hon är något alldeles extra