Para teddy?
Hittar inte mitt inlägg, försöker igen…
Våra kaniner ska paras. Men det verkar inte som om hanen hittar in?!
De försöker hela tiden att para sig men hur ska hanen komma in när honan är som en fluffboll….
Brukar det vara problem med teddysar? eller är inte honan brunstig trots att hon vill gå med på att hanen sitter på henne hela tiden?

Har fått lite av samma fundering idag då jag parade mina teddysar. De är hur fluffiga som helst men båda var väldigt parningsvilliga! Såg inte att Balder ramlade av och knorrade. Precis som om där är för mycket päls kanske… Får testa ytterliggare några gånger så kanske det funkar :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vet inte hur andra gör, men jag brukar faktiskt klippa honan under svans/runt könsöppning, o det har gått bra att hitta för hanen 

#2 Vet några fler som brukar göra det med teddysar :)
Jag tycker det är jätte svårt om man jämför med de korthåriga! Första gången jag skulle para en teddy gick det ju inte ens för all fluff, så det tog sig inte. Andra gången på en annan teddy gick det dock bättre men hon var inte lika tät i pälsen. Sen har jag inte parat några fler teddysar för sista gången var det en tjuvparning som jag inte såg :P
Men jag tycker det kan vara lite extra knepigt om inte honan kanske är jätte jätte brunsitg och lyfter upp hela rumpan åt hanen haha :)

Parade mina dagen efter och då gick det :) men ja det gäller att honan verkligen "bjuder till" haha 

ett tips är att klippa honan lite på rumpan om det inte går på något annat sätt.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus