Svarar här också. Hoppas på en havanna eller egern weinertecknad hona, teddyvädur 
Jag har inga planer på att köpa in någon ny kanin, varken teddy eller någon annan ras under 2011. :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Jag planerar att köpa en yngre hane som sällskap till min hona.
Har en som det verkar som att det blir! :D

Nej här är det kaninstopp tyvärr. Max 2 kaniner :/. Fast fick jag skaffa en till kanin så skulle det bli en till rexkanin.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag vill köpa en teddy hona till men får se hur det blir med det. Ska köpa en dvärghare hona till som är blå och tydligen jätte fin och uppfödaren har sparat den bara för min skull så det ska bli spännande just med tanke på att min förra blåa hona dog på LU Nyköping. Men allt verkar ha en mening så måste bara ha den kaninen.
För mig blir det nog en eller två kaniner under 2011, men har inte funderat överdrivet mycket kring det än. 
Inga planer på några fler kaniner alls :)
Här är det vilandes med inköpen tills jag är klar med universitetet, utan det blir enbart sparade ungar från egna kullar som blir de "nya" :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Nej jag har varken plats, tid eller ork för fler kaniner. :) Jag ska istället satsa på mina två gosbollar därhemma. Ska bland annat försöka lära Kakan lite trix, för jag har upptäckt att han nog skulle kunna lära sig det ganska lätt.
Jag har gjort mitt första och troligen enda teddyköp för 2011 redan, lilla Luxxen som jag övertog från Hanna men som ursprungligen kommer från Louise. Han anlände hit igår, min lilla zobelgrabb. Är väldigt nöjd med honom då han är väldigt vacker (precis som alla andra teddysar!) och hans temprament är perfekt. Otroligt lugn och mycket trevlig.
Har tyvärr inte hunnit fota honom så mycket ännu, men bjuder på en bild från kvällen på våran snygging!
#9 Victoria, när ska vi klämma och känna på varandras teddysar då? 

Ska föröska övertala päronen att få köpa in en liten Teddyvädur (: Har ju tid, plats & ork. Så kan gå ;)
#11, Vad roligt! :D Teddysar är verkligen helt underbara.
Som vissa nog redan läst så har jag redan gjort ett kaninköp i år. I går fick jag med mig finaste Tussilagons The Ruined Puzzle "Puzzel" från Angelica!
Trots att hon varit här så kort tid verkar hon numera tycka om mitt sällskap. Hon är så fruktansvärt go och jag ser fram emot att få lära känna henne bättre. 

#12, Ja, hoppas på det :D
Kusinerna har 2 teddysar, var nära på att ta hem dom båda när vi skulle åka. (a)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beror på om jag får något jobb eller så (tar studenten i vår).
Men får jag som jag vill blir det en ny kanin, om det blir en teddyvädur, fransk vädur eller en vanlig dvärgvädur har jag inte bestämt mig än 
En Dvärgteddy/Teddylejon blir det. Och i så fall en vit med blå ögon. Det kräver ju en hel del tid och plats om man har flera kaniner. Men jättekul bara man har tid att sköta pälsen och vara social med dem. :)
#15, spännande! :)
#16, vad roligt :) Ja, det kräver ju en del.
Ja :)
Och teddysar blir man alldrig less på :) d är så gulliga.
Det är de verkligen :)