Honey
Nu har vi hittat en fin teddyhona. Hon heter Honey och är från Pysselgården. Mamma är Joanne (helteddy). Pappan heter Lyktans Öpus, och där vet jag inte mer än att han var teddypälsad vid ett års ålder (fast det säger ju ingenting). Är det någon som vet hur Öpus ser ut i dag så kontakta gärna mig. Honey, i vart fall, har härligt fluffig teddypäls och fyller 2 år denna månad. Hon har ett otroligt härligt temperament: hon är lugn och snäll, gillar att bli kammad och gosad med, men har samtidigt fart och fläkt i sig när hon får vara lös. Till våren vet vi till 100% om hon är teddy eller inte, men som sagt…det verkar som det.
Vår hane Carpo (helteddy) är som jag skrivit om tidigare mycket fin i psyket. Han är lugn, gosig och otroligt social.
Jag kan inte tro annat än att det blir jättefina ungar som resultat av att dessa kommer att träffas i vår!
Bifogar ett alldeles nytaget kort på kära Honey.
Vackra Honey! Lycka till med henne :)
Åh hon är riktigt fin! :) Så hon har fått flytta igen? ^^, Vet att Cecilia Eklund haft henne men uppfödaren köpte tillbaka henne har jag för mig? :P
#3 Ja, visst är hon fin! Jo, jag har köpt henne av uppfödaren, som är en bekant till mig. Hon, Theresa, har minskat ordentligt på antalet kaniner och har nu bara ett avelspar. Honey blir nog kvar här hos oss länge, hon är väldigt populär hos barnen!

Honey-honey - pussa henne från oss! Sötnosen :)
#5 Pussen är förmedlad!

Vad fin hon är! 
#7, TACK! Det tycker jag med ;)
Har jag sagt att hon har den fina färgen viltisabella?….och att jag ska para henne snart?
Jag kan nästan inte vänta på att se vad det blir för sött utav det….
//Michaela
Så himla spännande! Ser fram emot söta bebisbilder