Nya medarbetare
Eftersom sajtvärden Mingopingo (Madde) är inaktiv har jag tagit in två nya medarbetare till sajten! Tycker vi kan välkomna Nalle- (Nadja) och Breana (Josefin) här inne på Teddykaniner. 
Det känns himla roligt att få bli Medarbetare! :) Jag lovar att jag ska göra mitt allra bästa för att hålla sajten igång.
Jättebra! Hoppas att det blir mer "liv" här.
Åh vad kul! Mer liv på teddykaniner!
Det skulle vara kul med lite fler artiklar jag håller tummarna för det i alla fall så att det blir lite mer liv här på forumet :)
Vad roligt!
/Isa
Säger som dom andra! :D Roligt med nya Medarbetare och att sajten får mer liv :D <3 =)
#4 Vi jobbar på det! :)
Artiklar(!), fotoutmaningar, kanske månadens kanin? - det saknas! Sen tycker jag att det alltid är lika roligt med diskussioner, det är lite tråkigt att vissa ämnen är så laddade när det gäller teddyväduren. 
#8 Vi har haft månadens kanin samt "OT trådar" som klotterplank men det blev inte tillräckligt utnyttjat.
#9 Nej, jag vet det. Men det blir lite som en ond cirkel.. när få skriver här så blir det så att man själv blir påverkan av det och skriver inte heller, runt runt i en cirkel :)