Välkommen hem Phar Lap!
Han är jättesöt! Såg honom när jag lämnade av min vit blåögda hona till Sofia. Supersöta små syskon!
Ljustadalens kaningård
#1 ja han är helt underbar :*
Ja, dom var riktigt sött "syskon par" :) och din lilla vitblåögda var såå söt hon med! (a)
Som sagt, han verkar underbar. ^^
Nu väntar jag riktigt ivrigt på Kakan!

Yay :D Skönt att han kom fram välbehållen !
#1 Nämen så kul att du såg dem också..! :)
#3 Jag och Kakan har hängt halva dagen framför TVn.. :P Han gillar att ligga precis under halsen, med hakan som tak typ haha!
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
#4 AAAAAAWWWWWWWWWWWW! Han låter som en riktig kelgris. ^^
Han ser jättefin ut Angelica! :) Hoppas bara att han förblir teddy då. Längtar tills jag får träffa sötnosen!

Så fina bilder ! :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#9 Tack =) men det finaste är självklart lilla Pharrie på bilden (a)
han är så goo och fin :D
Hjärtat smälter en aning måste jag säga. Zobelsiameser är ju bland det vackraste som finns!

Underbart söt :)
Förut var jag helt besatt av zobelsiameser, men nu har ja lugna mig. :D de är hur fina som helst i alla fall!
#11 Jaa, dom är såå vackra! =D
#12 Tack :]
#13 Haha (a) ja! :D
aawww, tokigt söt på näst sista bilden :D
#20 hihi ja:D, du ser ju också där att han inte har några problem att ligga på rygg =D
Han är så söt! :D Roligt att du äntligen bestämt dig. ;)
#28 jaa =D, haha precis (a)
Phar Lap var nog så söt. Jag lade just in en inlägg på mina kaniner också som jag tog från sverige men märkte då sen att de hamnade lite fel efter jag hade publicerat, så de hamnade tyvärr med lejonkaniner fast det var 2 teddyvädurar och en dvärgvädur som jag tog hem till finland. :P Så får hoppas att ingen tar illa upp för det. Men de är nog ändå lika fina för det. Den här bilden tog jag av din Phar Lap under resan gång, som jag vill visa åt dej.
Alla kan ju göra fel så det är ju ingen fara. :) men vilken liten phar lap då! nu är han inte såå liten längre ;) Sune & Magnolia är ju lika söta som socker som dom var när jag såg dom! :) *kikade in på lejonkaniner*
hälsa små lurvbollarna! :)

#30 Han ser ut som en liten höna.. :) HAha :)
/Celine
~
~Medrabetare på galopp
#32 haha! :) en riiiiktigt söt höna isåfall ;)
Tyvärr tog jag bara en bild av honom. Men han liknar faktiskt en riktigt söt höna, när man ser på bilden.