Messalina's Balder
Nu är han här!!! :D Min fina teddyhane från Messalina's Konijnen, Holland. Hämtade han i fredags natt av Tarja efter "lite" panik från min sida men här är han nu.
En helt underbar pälsboll med såå mjuk, helt tovfri päls! Vill tacka Tarja och co. ännu en gång :)
Kommer även få hem en liten tös nästa vecka från Hanna på Je t'aime´s, söt som socker :)
Hoppas ni andra också blir nöjda med era importer för det är verkligen jag! (ser fram emot bilder) ;)

Ojoj så fin ! :) Vem är hans föräldrar ? Har också flera från messalinas.. bilder finns på www.teddykaniner.com :)
Med vänlig hälsning,
Jenny
Fy sjutton vilken sötnos! :D
Kan ju bara säga… fy tusan så söt & fin! :)

Ja, visst är han!! :)
#2 Liam & Riona, superfina dom också!

Sicka fina familjemedlemar du fått hem! Grattis!
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#7 Tack så mycket! :)
#6, Hon är också så himla fin! :)
Var jättetrevligt att träffa dig i fredags Alexandra! Det blev ju lite tokigt att vi inte hade någon täckning i Danmark, men sedan på svenska sidan fick vi tag på varandra så det löste sig bra. :)
Han är så vacker och underbar lilla Balder, stort grattis!
Du kommer få fram så fina teddysar efter honom och tösen från Hanna. :)

#9 Tack :)
#10 Trevligt att träffa er med :) Tack, ja det tror jag verkligen med så söta föräldrar!
Han har så himla fina färger! Helt otroligt söt. 

#12 Kan bara hålla med, din Baby är också jättefin :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lägger in en film på honom också, får se om det funkar bara (a)
#14 Haha, han är såå söt lillpojken! :D

#15 Haha, eller hur! Hinner inte med med kameran ju :p bustroll :)
#16 Han ser ut att stormtrivas! Du får skicka länken till Liza ;)
Ååh, va söt han är! :D

#17 Har jag gjort nu :)
#18 Tack! :)
#14 Haha åh! Heeelt underbar<3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#20 Haha, tack :) Det kan jag säga att Sleeping Sun "Kiara" också är men väldigt blyg nu men det bättrar nog sej! Kan lägga in bilder på henne här sen när hon landat :) Tack för sötnosen Hanna!
Gud vilken fantastisk grund du har att arbete dig ifrån! De ser ut att vara otroligt fina i pälsen båda två trots deras unga ålder. Önskar dig all lycka till med din framtida avel! :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#22 Tack så väldigt mycket Louise! Fick hem tösen från Hanna ikväll så jag hoppas hon kommer trivas. Du får ge din Oboy en superkram från hans barnbarn "Kiara" & "Hugo" som jag har här nu.